2009年10月29日 星期四

媽媽, 可唔可以幫我擦牙呀?

今朝飲完奶奶小慈就同我講: "媽媽, 可唔可以幫我擦牙呀?" 


咁積極?! 平時叫佢擦牙成日都話一陣先, 睇埋呢個電視先, 玩埋呢個玩具先..... 何解今朝眼都未睜開就想擦牙呢?


小慈話: "快 d 啦, 媽媽!  Pooh Pooh 等左我地好耐喇~~"


啊~~  我尋晚趁小慈用晒 d 可以吞得落肚既 BB牙膏, 就換過支獅王兒童果味牙膏俾佢, 順勢仲換埋支新既 Pooh Pooh 牙擦氹到小慈好開心, 於是記到今朝一起身就話要擦牙 :DDD


就係呢支果味牙膏 & Pooh Pooh 牙擦, 係唔係好靚先?


你睇小慈其實仲係好眼訓, 呢隻牙膏擦起有泡, 擦牙擦到好有成功感!


沒有留言:

張貼留言