2009年10月28日 星期三

卡通片

我一直都係一個卡通迷, 真係好鍾意睇卡通片架我!  細個最有印象 / 最鍾意就係睇小露寶, 我係小忌廉, 藍精靈, IQ 博士, Touch 等等....  唔知點解而家 d 卡通片好似冇以前咁好睇既呢?  大個之後就轉移入場睇電影, 最錯既一次係唔小心買左 2:30 pm 既戲飛睇獅子王粵語版, 我仲記得係普慶戲院, 成套戲我同秋秋就被小朋友既  "點解呀?"  "媽咪, 佢地做咩呀?"  "做咩獅子要打交呀?".... 童聲掩蓋一切.... 仲因為係粵語版, Lion King 既所有歌佢都唱廣東話, 一個字都聽唔到唔知佢唱咩又唔出字幕, 非常難捱既一次!  激鬼氣佢一出碟我就買然後睇番 n 咁多次!  亦都開始左我儲卡通 vcd / dvd 既嗜好 :D  我唔係隻隻都儲 (我想架!)  不過我並非家財萬貫, 屋企亦都冇咁多地方, 只係儲左 40-50 隻, 好少架咋!  有時都會諗自己儲黎做咩?  哈~~  隨著小慈小明既出世, 我既卡通片終於物有所值 :)  我仲有一個櫃咁多既益智遊戲等緊小慈小明 4 歲以上同我一齊玩 ^^


3 歲半既小慈語言理解能力突飛猛進, 係時候睇卡通片, 不過都一定要家長指引, 有時 d 劇情真係太深!  而家逢星期六日屋企就化身迷你戲院, 準時 10:00 am 開早場, 小慈已經睇左....


1. 白雪公主 

-- 公主唱歌好好聽, 佢識唱 ha ha ha ha ha 架, 小矮人唱 hai ho, 巫婆手指好尖, 公主食完蘋果暈左


2. 史迪仔

-- 妮路好曳同小朋友打交冇人鍾意佢, 史迪仔 d 爪好尖成日都整爛 d 野, 我都有把槍同史迪仔一樣架


3. 史力加

-- 史力加係妖怪, 不過佢係乖既妖怪唔駛驚既, 公主天黑都會變妖怪好醜樣, ginger bread man 俾國王整斷左隻腳, donkey 廬仔識講野


4. Toy Story 1

-- 巴斯光年係 belly button 度禁個制就有對翼彈出黎架, 有個好曳既小朋友成日整爛晒 d 玩具, 有個 3 隻眼睛既綠色人同迪士尼入面一樣, 佢會 "Wu~~~" 咁樣講野架


5. Toy Story 2

--  Woody 隻手爛左, 伯伯幫佢維修好似爸爸咁樣幫我維修 d 玩具, 壞人 Zurg 成日射巴斯光年, 我地用槍射佢, 佢係壞人黎架!


6. 怪獸公司

-- 小妹妹好鍾意怪獸毛毛, d 怪獸好乖架唔駛驚佢地, d 小朋友開心笑呀


7. 超能特工隊 

-- 媽媽隻手伸到好長識渣飛機, 哥哥跑得好快, 姐姐 d 頭髮好長遮住左眼睛


暫時小慈最鍾意睇白雪公主, 可能劇情夠晒簡單!  從小慈既角度看世界真係好攪笑, 估唔到佢既著眼點係呢 d, 真係好可愛~~

沒有留言:

張貼留言