2019年3月31日 星期日

公路死亡事件

成為 Up to U 一份子, 點都會有會員福利 :)  今次拉大隊一齊欣賞話劇, 教會仲有津貼俾我地觀摩學野, 雖然未知套劇講咩都報名睇先!


今日有 D 趕, 要等小明去完獅子會研究蝴蝶然後超快速食野再飛車出去葵青劇院, 好在有專業司機唔係真係攪唔掂啦!


一大班人, 遲到好樣衰架麻


攝影師小明


Miffy 姨姨仲專登黎同我地 say hi 添


故事講述三個學生時代的好友相約出走看世界, 可惜一直以來拖拖拉拉, 約左廿年才能實現青少年時許下的承諾, 但約好的 3 人行其中一個竟然攜同女友出席!?!  踩著旅行地雷, 老友之間反目成仇路上烽煙四起, 矛盾不斷升級之際, 一個 backpacker (背包客) 想坐順風車, 三人行之旅漸漸發展成五人行, 最後又怎會發生命案?


《公路死亡事件》Death on a Road Trip 梁祖堯 x 湯駿業 x 邵美君 x 黃呈欣



感想:

「本節目含不雅用語」真係第一次同小慈小明睇兒童不宜既節目, 操口橫飛呀 @.@  好在佢地都大個, 知道咩應該學, 咩野聽完就算!  所有事, 好同唔好我都會教, 免得俾人鬧俾人笑都唔知發生咩事丫麻, 當然學衰野係最上心啦!

我好欣賞呢套劇既演員, 佢地嗌交真係嗌得好流暢, 用詞好貼地, 聽到大家神經繃緊, 好想做炸兩勸交!  另外, 佢地用推理遊戲黎交代劇情, 唔知佢地邊句真, 邊句假, 聽到人好緊張!  先講出故事結局, 再俾觀眾/猜謎者去推敲背後既恐怖原因, 我係最最最最水皮既!!  推理勁屎架我 @.@  我仲有好欣賞舞台中間個條公路白界線, 真係好似自駕遊揸緊車, 好逼真, 唔睇到最後亦都唔知舞台架車係真既, 真係揸得架!

又一次大開眼界!

沒有留言:

張貼留言