2019年3月2日 星期六

中學第一張成績表

話咁快已經完成中學第一個學期, 觀察所得, 小慈讀得好輕鬆, 每日都好少功課, 半個鐘至一個鐘已經做完, 有時未放學已經做晒, 因為小慈會利用 lunch break 做功課, 咁放學返屋企就可以休息 :)  學校好多小測但溫少少已經應付到, 默書都唔多, 有時聽到佢背織織復織織, 樑上有雙燕等.  要 present 要做 project 都會自動波, 幾時交點樣交同邊個同學夾都會自己處理好, 唔需要勞煩我咯!

學校又有好多好多活動, 一時出去電影欣賞, 一時放學去睇英語話劇, 一時又 High Tea 學餐桌禮儀, 遲 D 仲話去摘菜幫助弱勢社群添!  小慈參加大哥哥大姐姐計劃同埋基督徒團契又係好多野玩, 燒烤呀, 去 camp 呀, 仲有 Kinball 比賽等, 真係非常多元化, 活動多到有時會撞期要斷捨離   :D

體育老師又超欣賞小慈, 除左籃球校隊, 呢個上學期已經參加左好多校際比賽, 長跑短跑都有, 擴闊左小慈既眼光, 跑得快既真係大有人在, 一山還有一山高, 開下眼界都係好事, 最攪笑係比賽時撞番好多小學同學, 等比賽時順便聚舊 ^^

唯一唔習慣既就係聖誕假後先考試, 攪到成個假期都玩得唔放心要預時間溫書!  考試期仲要長達兩個星期, 每日返去個零鐘考一科就放學, 感覺非常輕鬆.  不過第一次考試小慈係唔識溫書的, 簡直無從入手!  好在學校有 past paper download 大概都知考咩, 反而最辛苦係科中史, 新增學科冇 past paper, 範圍又多背晒已經好勁, 點知老師出大量意見批評題, 要自由發揮, 呢個模式對於小學生答慣 short question 真係攪唔掂, 小慈考完返黎個日已經話唔識, 一條問題有幾條橫線要你答, 小慈寫完第一行已經唔知寫咩好, 果然就炒左, 後來知道全級都只係 4 個人合格!!  數學呢科小慈一直都好飄忽, 小測冇問題, 一大考炒埋一碟咁問佢就亂晒籠 @.@  仲有科中文, 竟然衰左 reading 份卷!  真係估唔到, 平時中文係佢最好既一科黎架喎!  不過都冇所謂啦, Form 1 姐, 我都想佢自己試下跌下踫下, 搵下自己讀書既模式, 上到中學唔會再有媽媽出卷, 要靠自己上堂留心寫筆記, 自己溫習, 訓練答題技巧先至可以成為一個真正既中學生啦!

今日就係派成績表既大日子, 3 號既小慈 8:30 am 就要返去見班主任


班房門前留影


因為早到, 未見有人龍, 小慈心情異常地輕鬆


反而我抱住戰戰兢兢既心情, 好怕小慈張成績表有幾個紅色...... 依?  冇喎!  原來未達標既科目係用括號代替 (哈!)  所以小慈張成績表係靚仔既, 唔係得考試一個分數, 平時分都佔 40%, 所以拉均係合格既!  全級 121 人小慈考 40!!  中文雖然 reading 份卷炒左, 都考到全級 35!  Visual Arts 最叻考全級第 10!!!  生活科技考 13, 普通話同英文都考 18!!  嘩~~~~  完全估唔到, 爸爸媽媽真係好開心啊!!


班主任明太話小慈好乖, 上堂專心, 功課整齊企理, 所以頒左個獎俾佢 for punctuality in submitting homework and dedication to her work!!  呢張證書係中學黎講好難攞架!  小慈 well done!


小慈呢兩個班主任真係好好, 成日都送禮物請食野咁鼓勵佢地架


明太俾左張粉紅色紙我地, 係小慈寫俾我地既信, 派成績表前係學校寫既.  Oh!  So touching!  好多謝你呀小慈 ^8^  你今次未係好識考試, 我非常相信你下學期及以後一定會做得更好!  我知道你得架!  努力呀!


Visual Arts 之所以考全級第十, 我估好大原因係小慈既手工藝唔錯!  無論針織品定係煮野食都似模似樣!  小慈次次煮完帶番黎既食物都極速俾弟弟掃清就知幾好味  :P


小慈仲為我作左一篇文章, 睇到媽媽好感動呢!  為左源源不絕的愛佢, 我應該唔可以剪短頭髮!?!



小慈好生性, 就算入左 camp 玩, 一有時間都會打電話返屋企報平安, 仲好醒咁識打視像電話添 :)


為小慈家姐入到一間適合佢既中學, 我地祈左兩年禱; 到今日, 我地依然祈禱小慈能夠適應中學生活, 識到好既朋友!  天父係聽禱告既, 馬崇非常適合小慈, 小慈亦讀得非常開心, 讀得好自信, 好鍾意返學, 為此我地由衷地感謝天父爸爸!!



沒有留言:

張貼留言