2018年9月23日 星期日

摩星嶺

今次團契好有意思, 趁秋高氣爽, 我地去景致宜人的摩星嶺 Outing!


秋老虎好厲害, 今日有 31 度!  登記時入去涼冷氣的小朋友


嘩~~  真係景觀一流呀!  今日仲藍天白雲, 好正呀!!!


可以租住既青年旅舍


炮台遺跡


幾靚!  我地今日既 dress code 係白色, 襯晒 ^^


人少少都影張大合照


陽光耀眼


做足準備既小慈


影完相即刻呢番入去有冷氣既活動室 :DDD


團契準備開始


我地今日入黎靜修, 大家搵個靜靜地既地方寫信俾天父爸爸傾心吐意


寫完信既弟兄姐妹好自然就會走埋一齊傾下偈


一班小朋友就連線打機


咁靚咁舒服既環境梗係要影多 D 靚相啦!


聽~~ 海哭的聲音~~


呢班弟兄手指指


整個型仔樣睇下


好姐妹~


太陽準備落山了


趁未天黑我地去探險!  呢條斜路唔講得笑.....


好大個收發站


喂喂喂!  呢幾位男士做咩野???!!!


打仗時用既堡壘


快 D 呢埋呀


四通八達


你見我唔到!  你見我唔到!


打風後斷樹欄路


兜左一輪終於搵到炮台了


依.....?  個炮台呢?


唔理咁多, 到此一遊左


型爆呀我地!  正!


我地呢班人


 變身!!!  :DDDDD


行完喇!  平安歸來


行完山特別肚餓, BBQ 預備開餐, 摩星嶺既燒烤餐真係好抵, 計人頭 $30 位, 所有既肉都好好食!!!


努力透爐既團友仔


高科技電風扇透爐


透好兩個爐, 開叉喇~~~


今日好熱, 但我地好 high!


發現大大大螳螂!!!



餵佢食 BBQ 肉竟然真係食呀!!!


燒緊比翼雙蝦既傻佬!!


夜晚既摩星嶺真係好靚, 唔講唔覺, 今晚原來係迎月夜, 周圍掛晒燈泡燈籠, 非常有氣氛 ^^


Moon 呀~~~


好唔捨得走, 弟弟問點解唔係度瞓一晚?  點解?  因為聽日要返學啦!

沒有留言:

張貼留言