2018年9月30日 星期日

2018 主日學結業禮

主日學校長頌恩姨姨話: 一年容易又中秋, 中秋完就係主日學結禮既時間喇!

每逢合班, 小慈最鍾意我地坐佢後面  :)  如果冇指定座位, 我地最鍾意坐禮堂前幾行, 聽得清楚 D 又可以睇真 D 麻~


超開心!  我同秋秋可以榮獲「信徒神學證書」!!  呢張證書一 D 都唔簡單, 由 2015 年 10 月開始, 每一季修讀 舊約兩科 、新約兩科、神學兩科、信徒生活兩科、自選兩科, 共 10 科課程, 每科出席率要達 8 成或以上!  我地係教會第一 pair 兩年半內取得此證書既弟兄姐妹, 到證書在手, 歷時總共 3 年真係唔簡單!!


8 成出席率係好難架!  每季只可以請假 2 次架咋!  我記得我病左一次, 去旅行請左假一次, 其他返齊架 ^^


所以亦都有勤到獎 ^^


小慈替我地開心, 幫我地影左好多相 :)


弟弟都有獎呢!


成績進步獎 兼 勤到獎!  叻仔!


小慈初三班都有獎


最熟悉聖經故事獎 郭恩慈 ^^


非常多謝進殷哥哥教左小慈咁多年!  小學初三班結業, 要升班去青年級跟婷婷姐姐 (仲更加開心興奮!)   崇拜由小學級亦都要升上青年級在停車場聚會, Form 1 仔有好多轉變呢!


返教會返主日學每次都長知識有領受, 仲年年全家都有獎攞, 點可以唔返先 :DDD

沒有留言:

張貼留言