2018年9月24日 星期一

中秋節一定要搭地鐵

終於, 連姑媽架私家車都劏埋, 大家都冇車用, 於是以後食飯就一次去你屋企, 一次去我屋企咁, 今日中秋節輪到我地去姑媽屋企做節了!

等爸爸收工再等巴士出九龍, 係飛站既..... 可憐既慈明秋等到發毛都冇巴士, 我 OT 完再出去都快過佢地 @.@  所以, 在大時大節人人都放早的日子, 一定要搭地鐵啦!

用左 2 個鐘, 終於到姑媽屋企開餐了~~


食飽飯成家人各自坐係度打機實在冇前途.....


落街玩吧啦!  雖然冇得放火, 玩下搖控機都開心 ^^


可惜連搖控機都唔可以係屋苑玩, 食蕉 9 秒 9 出黎制止..... 真係除左攞住個燈籠行街同玩極度唔環保既螢光棒之外, 真係再冇中秋節氣氛.....  我地轉移去公園


四野無人, 起飛~~~


呢個公園我地未黎過, 好多好多小朋友, 三唔識七都可以約埋一齊玩捉依因, 跑到成身汗


玩到都唔知邊個捉邊個, 笑死



返到屋企都已經差不多 11:00 pm, 小明竟然念念不忘中秋要點蠟燭, 依, 冇落雨喇喎, 好啦, 上天台玩啦


小慈當然要玩埋一份啦


小慈小明都係好斯文逐支點黎玩, 我細個狼死好多 :P


月亮姐姐終於都出黎趁熱鬧, 心滿意足 ^^


荃灣象山村既一班街坊, 每逢中秋節都會自發一齊掛燈籠, 好靚啊~


大家中秋節快樂!




沒有留言:

張貼留言