2018年9月21日 星期五

健力士世界紀錄

好榮幸, 我竟然與世界紀錄有份!!


本來收到醫貓都冇為意, 直至見到咁大幅 banner, 即刻登記報名 ^^


排隊排到入體育館 @.@  岩既, 就係要人山人海, 我地要夠人多先可以破世界紀錄麻!


見到新校長了, 終點在望了!!


由史校長致開幕詞及打第一個掌印


大家快喇喂!  我地要在一個鐘頭內完成是次創舉


輪到我了, YEAH!!


I've just made a World Record!!!!


大家對手都變成咁 :DDDDD  油畫彩黎架, 好易清洗


完成喇!!!!  Most contributions to a handprint painting in one hour!!!  舊既健力士世界紀錄係 1401, 我地 1661 呀!!!!  除左破紀錄, 我地仲為 Dream Chaser Scholarship Fund 籌款架, 一舉兩得 :)


由健力士世界紀錄方面既職員見證整個過程、點算、確認及頒獎


張健力士世界紀錄證書呀!  你睇校長幾開心


弟弟跟我入學校都有幸見識呢幅千手牆 ^^


Yeah!  We break the World Record!!!


Proud of HKUST!!!!



後來, 自己都可以申請證書, 咁難得既機會, 我即刻申請一張俾自己 :D



With my name on it!!!  Yeah!!!



感激我遇見~~

沒有留言:

張貼留言