2018年9月22日 星期六

House 41 + 家

日頭同阿仔一齊做義工, 夜晚就到陪我個乖女喇, 我地第一次去美荷樓 House 41 食飯


我 7 歲前就係住係黃大仙 11 座, 格局就係咁喇!  可惜美荷樓原來改建完之後變左青年旅舍俾人租住, 唔可以上去參觀添~


久仰大名既 House 41


嘩~  個地板真係經典呀!


我記得細時跟我媽媽去街市, 檔檔都係插住呢 D 牌, 菜幾錢斤自己睇!  好有趣, 好懷念呢~


懷舊茶餐廳


呢堆郵票先經典, 以前個個小朋友都集郵, 我同細佬都有一本集郵簿, 勁多美國郵票因為我媽媽成日寄信去美國俾婆婆阿姨舅父佢地


天下太平!  一早教識左小慈小明玩


閃卡呀!  小慈係唔識後面既明星既, 連 Sammi 都認唔到  :DDDDD


東南西北屋企有十幾廿隻


好「以前」呀呢度


自己出去 order 食物


主要食西餐


我地叫左呢度既 signature 泰式單骨雞翼, 正呀!


仲有肉醬千層麵, 好味!


食飽飽我地就行去石峽尾白田街賽馬會黑盒劇場


同美荷樓幾乎一樣既格局


門口已經撞見好多教會朋友, 大家都黎撐寶哥場


Free seating, 我地竟然可以坐到第一行


巴金家春秋激流三部曲入面既家


故事內容


舞台設計好特別, 劇場細, 演員走上枱講對白, 視覺效果一流!  故事入面講既封建思想、迷信守舊令人非常無奈, 但 100 年後既今日又如何, 我地都被社會制度、大眾既價值觀制肘住, 有樓冇樓、讀 Band 幾既學校、邊間 U 做邊行都令人透不過氣!  反抗定順從?  順流定逆流?...... 無奈


出人意表, 寶哥竟然飾演反派, 係一個咸濕老伯, 勁衰, 睇到人好肉緊啦! 


我同小慈第一次睇寶哥演出, 好正呀!


呢個係實境, 寶哥設計架!


好有意思既一個晚上 ^^

沒有留言:

張貼留言