2016年3月28日 星期一

沙巴 Day 5 Ranger

一早小慈小明就向我展示尋晚復活節 party 既戰利品, 5678支吹泡泡, 仲有公仔呀、手鍊呀、搖搖呀、扭計棒呀...... 滿載而歸, 即席走左出去露台玩


早餐時間, 小明自創壽司大樓, 壽司同烤麵包係佢早餐必食


只要有玩具, 幾 BB 都去玩陣先


小明的傑作


周圍行參觀靚酒店


偶遇酒店吉祥物


換泳衣去游水, 本來想去踩下沙灘, 不過 D 沙實在太熱, 此地不宜久留


酒店有兩個泳池, 呢邊有條慢速滑梯, 又有 crazy walk way, 我地今日進行飛碟大賽
唉~~  出事!  我同小慈玩飛碟, 小明無人看管下自己爬石頭跣親, 整親個下巴流左好多血  >_<  酒店診所得姑娘, 佢提議明天醫生註診時再俾醫生睇下, 傷口唔大但深, 有可能要逢針.... 嗚~~  經商量後, 決定用雲南白藥同佢止血先, 如果止唔到聽日先再睇醫生


下午參加酒店活動 - Ranger Experience, 學習照顧動物, 岩晒包住膠布既小明


酒店有雞、鴨、山羊、馬騮


為小動物預備食物


準備將剛才切好既食物攞去餵身後既山羊, 好餓呀佢地, 一見人就衝晒落黎


做得好, 得到證書一張 ^^


酒店真係有好多野玩, Games Area 我地黎喇!


第一次玩桌球


小明眼神有煞氣想爸爸白波入袋乎?


呢度可以打乒乓球、打桌球、打麻雀及進行各類棋類活動, 休閒咁消磨一個下午


太陽夠鐘落山, 我地去沙灘睇日落


好靚呀~~



天邊一片落霞


仲可以打沙灘排球

夜晚我地去食鐵板燒, 小朋友等食時玩 UNO


好豐富既食物


通常食鐵板燒最高興係睇廚師表演, 我地個廚師 Hamizan 都幾攪笑, 表演疊高 5 隻雞蛋, 又請小朋友出去玩拋蛋

夜晚我地返房浸 jacuzzi 同睇電視, 非常休閒的一天  ^^

沒有留言:

張貼留言