2016年3月14日 星期一

探細佬

姨姨十年冇返香港, 我同細佬當然一盡地主之誼, 排除萬難都要陪下姨姨 :)  姨姨冇咩地方想去, 只係想探下我地住既地方, 之前黎左我屋企, 今日到細佬家訪, 首先飲餐茶先 ^^


呢間茶樓真係厲害, 我仲諗住閒日飲茶冇咩人, 點知等位都等左 45 分鐘 @.@  坐低叫點心, 發覺點心紙好少點心揀, 正在奇怪之際原來茶樓出點心車!!  嘩~~  好耐冇見過呀!  點心咁樣叫硬係覺得好味 D ^^


食飽飽去踩場, 小邦終於由元朗搬出市區了

地方好歸一, 絕對係小邦既 style


登堂入室, 一開門已經有幾對眼望住我地


十隻貓係小邦既特色, 亦係景點之一


捉隻出黎玩先, 細毛最八卦


又爛玩


武力震壓一隻竟然識望鏡頭


主人先捕捉到貓貓最靚既一刻


依?  呢個鐘咁面善既?  好似係我做女既時候用架喎!  竟然俾細佬執左仲 keep 到而家!



夜晚一齊食飯, 小慈小明好耐冇見過舅父了


兩個極度積極帶姨婆出去攞食物


今餐姨丈公非常滿意, 一人一煱又任食, 抵抵抵!

沒有留言:

張貼留言