2016年3月26日 星期六

沙巴之旅 Day 3 激流

今日唔駛咁早 morning call, check out 前同間酒店影下相先!


呢間酒店級數不是太高, 但勝左市中心, 樓下有便利店又有好多食肆好方便


分分秒秒都去玩的小朋友, 猜皇帝中


小慈畫左今日既行程出黎  :)


我地去左一條神秘既河邊


勇敢地行上吊橋!  乾蒸完要搵地方呢埋, 天氣真係太熱了!!


我地準備玩激流, 等緊所有橡皮艇充氣


我地咁多人要 5 隻艇先夠呢


Get set and ready!


撐呀!!


中途休息站


船家教我地疊高石頭作紀念, 佢地平時都係咁玩既, 爸爸同小慈疊得好好呀!


我地 5 隻艇既英姿


原來沙巴已經 3 個月冇落過雨, 所以河床有點低, 好多時我地撐艇都掂到石頭, 有時仲被石堆頂住過唔到, 都幾特別既經驗, 同我第一次水流洶湧好唔同


上岸沖身換衫食馬拉餐


貓貓出沒注意!!  呢隻貓好嗲人令全班小朋友好開心, 任摸唔嬲而家貼住左小慈


轉酒店喇~~  我地住 Shangri-La Rasa Ria Resort


有馬拉傳統音樂歡迎我地


酒店行出去就係沙灘, 令人心曠神怡 :)


酒店仲 upgrade 左我地添!!!


好大間房呀~~~~~~~~


Welcome Kwok's family ^^


私人 jacuzzi


圓形大床, 好, 就獎你今晚瞓呢度  :D


由房行出去就係泳池, 非常非常方便!!


酒店真係好靚


有我至愛既雞蛋花


唔好浪費咁靚既泳池, 即刻落水玩啦 ^^


偉大的爸爸們負責睇仔, 我地班靚媽去做 spa, 分工合作非常好  :P


我嘆完兩個鐘返房靜英英, 原來佢地全部瞓晒!!  係張床度見到老公同小慈, 弟弟呢?????  搵晒成間房都唔見, 個心開始有 D 驚, 再仔細 D 搵, 原來個衰仔瞓左係行李櫃下面, 仲自己蓋埋被咁瞓得不知幾舒暢  @.@  小明, 真係估你唔到

晚餐幫襯酒店 buffet, 12 歲以下唔駛錢, very good!!
小朋友玩緊木頭公仔唔准郁、唔准笑、唔准呱呱叫


小慈扮緊木頭公仔, 大家引緊佢笑


小明無所不用其極地扯起件衫凸出排排骨同個肚臍引小慈家姐, 阿仔你玩到咁盡, 呢招係成功左既  :D


咩事秋秋咁受小朋友歡迎?


原來玩緊 camera 360, 笑到肚痛


特別服務


骨妹小慈手勢唔錯


去 Bessy 姨姨間房搗亂, 一班小朋友準備天才表演


小明表演南拳, 小慈表演中國舞攤推手, B 仔玩雜耍, 巧巧跳 Jazz, 琛仔擘一字馬, 柏弦熙熙搴搴 Enson 佢地表演話劇, 笑爆嘴


開心 relax 的一個晚上 ^^

沒有留言:

張貼留言