2016年3月19日 星期六

歷史時刻

小慈就黎 10 歲生日, 十年係一個大日子, 最好既回憶我覺得係影相永存, 於是我問乖女想唔想影輯靚相?  細時媽媽同你都影過幾輯, 8 個月, 1 歲, 2歲都有影, 因為 BB 樣變化好大, 而家 10 歲仲想唔想影? (之後弟弟 8 個月, 1 歲, 2 歲, 3 歲都有影, 所以其實小慈都真係影左好多 :P)   諗都唔駛諗小慈一口應承!!  可能佢知媽媽我想佢影 ^^  於是即刻搵影樓啦, 又考慮到我地復活節去旅行, 返黎肯定變晒黑炭影相唔靚, 一於出發前影左佢!


咁岩呢個星期六姨姨約我去街, 我就因利成便同佢講去影樓影相, 邀請姨姨姨丈一齊影, 姨姨第一個反應好好笑, 佢話: 我都冇帶靚衫 :D  真係約都冇咁岩, 好難得一齊影幅家庭照!  堪稱歷史時刻, 好感動~


呢張排位好靚呀!


我的姨姨, 姨丈~  其實我當佢地係爸爸媽媽架


我最鍾意姨姨姨丈呢張, 好 sweet~~


我的一家四口


呢張小慈小明出奇地似樣!!


我鍾意佢兩個一齊玩


親子裝 :)


古靈精怪的小明


無端端錫我一啖


我的乖女


媽媽好愛你啊~


親密照


攬攬~



My favorite picture!!  We love you very very much 小慈小明!


10 歲的靚女  ^8^


成個女咁既仔


自選造型 4 個, 一早都知小慈唔想扮公主, 但真係冇諗過佢鍾意著制服!


扮女警, 扮交通警


領犬員都做埋, 又幾威風凜凜既


呢對警犬 Brother 好搶鏡


型仔


小明好鍾意隻警犬, 又攬又錫唔願放手


佢地話係周星馳既造型黎架


前面黑色私家車, 立即停車熄匙


好得意, 忍唔住心心眼


唔大唔細既年齡好難揀衫, 本來想佢扮李小龍耍下功夫, 可惜件衫唔岩著 @.@  唯有扮下 Woody 啦


亂咁開槍既牛仔


游說好耐, Madam Grace 終於肯著番條裙


其實小慈面尖尖係靚女黎架麻


御妝前我地梗係捉住佢影相啦!


不停讚小慈靚佢先開心咋, 之前同佢化妝 set 頭面容何其勉強, 但出黎既效果好好呢!


即時可以睇番 D 相, 但我地唔花時間揀相全部要晒仲即刻燒隻碟俾你攞走, very good!


影左兩個鐘頭相影到肚仔餓,  帶姨姨姨丈去食 D 特色野!  姨丈唔食魚, 但走地雞同啫啫菜煲就讚不絕口, 呢度仲有齋盆菜姨姨好開心


地下有魚游仲有龜, 岩晒小慈小明


姨婆讚佢地乖, 帶小慈小明去玩具店任揀禮物!!


返到屋企梗係即刻開黎玩啦!  夢寐以求既足球機, 唔駛去會所了


近來鍾意玩泥膠既小明呢隻 Kinetic sand 岩晒佢


非常開心的一天, 非常值得紀念 :)

沒有留言:

張貼留言