2013年10月21日 星期一

葉老師

今日畫畫既主題係畫一個人, 小明一聽到就畫 "葉老師"


畫得好唔錯喎 ^^

我問小明: "點解會畫葉老師既?"

小明: "佢係我老師丫麻!"

我: "咁你畫葉老師, 不如就將幅畫送俾佢啦!"

小明: "好呀!"

放學返黎

我: "點呀?  葉老師收到幅畫開唔開心呀?"

小明: "好開心呀!  佢話好耐都冇人畫過佢個樣喇!  葉老師話羅幅畫返屋企"

執小明書包時, 發現葉老師原來俾左張紙仔我


葉老師有一次教小明做功課時摸到小明手仔, 講左一句

葉老師: "恩明, 好滑喎你!"

小明: "係咩?"

葉老師: "點解你會咁滑既?"

小明: "我都唔知呀?"

葉老師: "不如你返去問下媽媽點解你會咁滑?"

當晚晚飯時, 弟弟真係問我

小明: " 媽媽, 葉老師話我好滑呀!"

我: "係?  點解佢會咁講既?"

小明: "唔知呀?  點解我會咁滑既?"

當時仲有小慈在場, 小慈都滑, 但弟弟個隻係化骨綿掌咁真係又軟又滑仲要白過小慈好多, 我有 d 避忌唔想佢兩個比較, 一陣小慈問我點解生到弟弟咁白雪雪又咁滑我咪死火?!  於是我輕輕帶過.....

我: "你去完沙灘丫麻, 曬黑左跟住甩皮, d 皮膚再出世就會好滑架喇!"

因為我唔知道係葉老師叫佢返屋企問我, 所以我都係諗到就答, 點知第二日返學, 弟弟講番俾葉老師聽

小明: "葉老師, 我返去問過架喇, 媽媽話我咁滑係因為去左沙灘曬太陽甩左皮呀!"

葉老師當堂爆笑!!!  佢估唔到我會咁答, 通常都係話小朋友皮膚嬌嫩 d 所以滑過大人之類, 所以聽到小明咁答真係笑死佢!

葉老師: "啊~ 原來係咁既原因!  葉老師都好想好似你咁滑但我又好怕曬黑喎, 點算呀?"

小明: "搽太陽油咪得羅!"

呢 d 都係事後我有機會返學見到葉老師, 同佢講開 K3 之後, 我發覺小明好上心學校既野, 每日放學返黎都分享學校好多野, 上年都仲係一放學就咩都唔記得晒, 但近來見佢返學好開心, 好積極又好記得老師每一句吩咐咁講開之麻, 葉老師就講返俾我聽呢件 "滑" 事件, 真係勁好笑呀, 弟弟 ^^

做老師勞心勞力好辛苦, 但當愛心有回報, 當中既滿足感難以言喻 :)

我地都多謝你愛錫照顧小明呀, 葉老師  ^8^

沒有留言:

張貼留言