2013年10月30日 星期三

小童軍

要升上 K3 先可以參加小童軍, 小明已經期待左好耐, 終於今日第一次集會 ^^

每人有一套度身訂做既制服, 橙色好搶眼好醒目 :)


每人一本小童軍記錄簿, 每次集會後都會派發程序表等家長都知道佢地玩左 d 咩


有團規, 非常認真


念口號: "小童軍向前進", 跟住我唱小童軍主題曲, 弟弟有咁既反應:

弟弟: "啊~~~~~~~~  媽媽, 你改歌詞!!"

我: "咩呀?  老師話係咁唱架!  (即刻指俾佢睇)  用 London Bridge is falling down 既旋律呀!"

弟弟: "咩叫旋律呀?

我: "即係一首歌既音, 不過配上唔同歌詞, 英文堂 Mr Jack 都有唱 We are going back to school, back to school, back to school.  We are going back to school in September, 都係用 London Bridge is falling down 既旋律, 唔係亂改歌詞呀"

就係因為佢地之前試過亂唱, 將 d 歌改晒屎屎尿尿 pat pat 俾我話過, 弟弟入晒腦就記住改歌詞係唔岩  >.<  一場誤會, 不過證明俾我知弟弟真係好聽話又好記性  ^^


真係估都估唔到, 4 組小童軍 -- 恩慈組 (紅色), 喜樂組 (藍色), 良善組 (黃色), 信實組 (綠色), 弟弟正正就係編為 "恩慈組" ^^  我同弟弟講, 岩啦, 每次小童軍都掛住小慈家姐, 小慈都難以致信, 不停話好攪笑 :)


醒目仔 :)


背脊有字架


zoom 近睇清楚 Hong Kong Grasshopper Scout


要聽聽話話呀, 小童軍


小童軍好好玩, 好多遊戲, 仲可以 outing, 校長透露話會去挪亞方舟, 諗起都開心 ^^

沒有留言:

張貼留言