2013年10月22日 星期二

秋秋生日快樂

22 號, 爸爸生日 ^^

我地全家都係 2 字頭, 7 歲半既小慈終於記得晒我地屋企既特別日子

3月22日 媽媽生日
4月20日 小慈生日
6月22日 爸媽結婚紀念
10月22日 爸爸生日
11月25日 弟弟生日

買個秋秋至鍾意既 mini mango cake 返去切下, 祝秋秋生日快樂, 主恩滿滿!


無價之寶梗係對仔女獻吻啦, 你睇秋秋個樣霖到  ^8^


蒙褔的一家, 多謝主 ^^


切完個蛋糕, 秋秋好想去二人世界食餐好既, 點知小慈知道我地唔係屋企食飯竟然眼圈紅仲喊咁既聲, 俾我即刻拉佢埋一邊唔准佢掃爸爸慶!  咩叫掃慶?  爸爸明明好高興俾你掃掃掃掃走晒呀!  衰妹即刻笑  >.<  後尾都識做地走入房同爸爸講:

"爸爸, 生日快樂!  祝你有個愉快既晚上, 食得開心 d !"..... 算你啦, 咁先乖女麻!  小慈仲要問喎: "如果聽日唔駛返學你地係咪會帶埋我同弟弟去食 buffet 架?"  如果可以都會係, 小朋友要早訓覺先聰明架~  弟弟就只係成隻樹熊咁攬下就放生我地, 仔都係爽快 d ^^  我地去左君綽海逸食自助餐


與其話食自助餐, 不如話係食長腳蟹生蠔餐, 我地全晚主力食呢兩樣野 >v<


芝士都好正, 酒店仲送每人半隻芝士焗龍蝦, 全晚仲有 live band 唱歌, 今日好日子有好多人生日, 我地聽左好多次 Birthday song, 連情人 Happy Birthday 都聽埋, 好正!


多謝咁多位對秋秋既祝福, 收到晒 ^8^

沒有留言:

張貼留言