2013年10月31日 星期四

Encore 黑色世界

小慈聽日學校旅行, 意味住唔駛交功課, 咁咪可以唔做住羅?!  好, 即刻拖埋弟弟玩最後一晚既迪士尼黑色世界, 放工入去玩到 11:00PM 先走, YEAH!

天氣實在太好, 連咸蛋黃都俾我地見埋 :)


兩姐弟始終唔喜歡妖魔鬼怪


都係鍾意 Castle 多 D


好野!  趕得切睇最後一場 Golden Mickey


弟弟無端端訓小慈家姐大脾, 小慈即刻受寵若驚郁都唔郁俾弟弟訓, 佢兩個真係相親相愛架


小慈勁鍾意今晚既 BiBi, 佢話: "BiBi 係香港人黎架!  佢講野冇歪音!!"


買左兩個公事包


弟弟話: "我返工喇~"


其實入面係個包, 加支水仲有條粟米, 明明係兒童餐, 非常奇怪地個包既醬汁係 wasabi, 差 D 辣死小明 >.<



睇多次黑色巡遊, 事關弟弟鍾意聽到亞 Jack 叫 " HO HO HO"


 小慈小明唔講都唔知呢個叫富克船長


一睇完巡遊本來想衝去玩車仔, 被呢隻 5 分鐘既太空飛碟吸引左去!  好興奮, 因為太耐冇玩過以為係新遊戲, 小明要求玩多一次 :)


雖然車仔話要排 45 分鐘, 但兩姐弟話幾多分鐘都要玩, 終於我地排左唔夠 30 分鐘就 OK, 可惜爸爸唔係度, 小慈又未夠高一個人渣車, 唯有三個人逼埋一架車仔, 好在我地夠瘦咋 :P


順路玩埋巴斯光年 2 次


兩姐弟抱住勞蘇勁索佢 D 士多啤梨味欲罷不能, 不過屋企實在太多毛公仔唔係都會買俾佢地




夜媽媽小明都要求去玩森林河流之旅, 船長一熄燈就黑到伸手不見五指, 勁刺激


9:30PM 呢頭已經無人, 迪士尼姐姐們成疊成疊貼紙咁送晒俾佢地, 開心晒




一入場已經羅 Pooh Pooh Fast Pass 要到 9:50PM 先有得玩


太多野想玩唔夠時間, 最後衝埋入去迷離莊園, 離開時就聽到迪士尼廣播話已經到左關門時間, 真係好盡慶呀!


如果迪士尼日日都開到 11:00PM 就好啦, 我地張 FAST PASS 會抵好多 >v<

沒有留言:

張貼留言