2011年5月7日 星期六

幼稚園下學期旅行@綠田園

學校每年都會舉辦兩次旅行, 上年 11 月上學期旅行小明未正式入學, 今次下學期旅行小明就正式著校服參加喇 ^^  

天氣報告話有雨間中有太陽, 小慈好擔心會影響今日行程, 於是我地一齊祈禱求天父俾我地有好既天氣, 就算落雨都係等我地係室內先落, AMEN!!


小明好水皮!!  學校安排小朋友要入課室點名先出發, 小明一入學校門口就大喊以為我送完佢返學就會走 @.@  玩玩下玩具唔見左我又大喊以為我偷走賣甩佢!!!  弟弟, 你既表現同小慈家姐當年一模一樣, 意味住我唔可以送返學啦???!!!


有我拖住就成個生鬼晒, 你睇佢同澄澄影相個樣幾好笑?!!  其實 5 分鐘前先喊完....


之後去小慈班房, 小慈即刻帶我地參觀課室展示佢既作品


我有冇睇錯?  隻狗係咪凌空跳起?  可能係開心到彈起


小手肌幾好喎, 冇貼出界


今年用門徒做組名


同學仔許樂瑤


出發喇~~  小明係好鍾意搭巴士, 旅遊巴都唔例外


小明戴呢頂 Tigger 帽真係出晒位, 係人都攪佢條尾 XDDD


學校係搵旅行社幫手帶團, 領隊非常識攪氣氛係車上面問問題, 請小朋友鬥快講學校名, 老師名, 又有 IQ 題, 數學題, 攪笑題... 等, 小慈非常踴躍參與, 贏左唔少獎品!  其中一條問題仲全車冇人估中但非常好彩俾我撞岩左!!

題目係: 1 隻公雞 + 1 隻母雞等於 3 個字..... 答案係 "2 隻雞"  XDDDD


行程第一站 -- 天水圍綠田園!  先黎一張大合照


熱愛動物既小慈第一時間去餵牛


呢度唔算好大, 不過一樣有農場, 田園, 魚塘, 大型遊戲


半年來都冇進步, 弟弟都係怕左山羊, 牛牛!!  話佢地好大隻好惡唔肯埋身!  點解會越大越驚呢?


都係坐船仔餵魚開心 d


小明好滋陰, 魚糧都係逐粒餵, 所以 d 魚去晒小慈度


幾震撼!!


見到賽車場雙眼發光




小慈家姐去左片車, 弟弟腳仔唔識踏就擺 pose 影相算啦!


中午氣溫 31 度, 就算慢步都出晒汗!!


呢個大波唔知係唔係可以入去扮倉鼠呢?


行程第二站 -- 錦田紅磚屋


呢度好多特色店鋪, 有時間慢慢行應該會發掘到 d 好野!  不過唔係好岩小朋友


你睇小明搵到呢隻醜樣豬鍊到佢眼都突埋開心到暈


有小慈最鍾意既冰震菠蘿


行左 45 分鐘, 冇買野, 不過出左好多汗


呢位係馬老師, 佢真係錫小明錫到出晒面, 竟然買左本貼紙簿俾佢!!  馬老師吩咐小明 要乖, 媽媽先可以貼一張貼紙係心口!


龍椅?!


行程第三站 -- 龍堡酒店自助餐!  真係好自助, 小慈自己攞野食, 自己食到清碟!  今日超乖!!


飯後大抽獎!  今年係我地第 3 年參加學校旅行, 食白果食左 2 年, 估唔到一係抽唔中, 一抽就全家中晒!!!!  多謝校長!!


三位好朋友


小慈回程要求同弟弟既同學仔澄澄坐, 兩個女孩子玩到笑到收唔到聲!  點解咁鍾意同澄澄玩?  小慈話: "我覺得澄澄好可愛呀~~"


瞓醒晏覺又食到飽飽, 回程時聲震屋瓦, 開心到跳起


笑瞇瞇, 周圍電人


今日好開心!  感謝天父全日都好天氣!!  天父真係好愛小朋友!!


沒有留言:

張貼留言