2011年5月18日 星期三

一天一天長大

La La La La~~  我一天一天一天長大~~  歌詞都有得唱!  只係每日都對住兩個小寶貝唔係好覺, 但會因佢地一 d 異常既舉動 / 忽然爆出既說話, 驚覺佢地長大左!!


事件一:

屋企既電腦換左張 wall paper, 就係我地一家四口同米奇老鼠既合照

小慈: "你睇下我地一家人幾開心!  弟弟仲笑到唔見左隻眼!"

我: "係呀!  媽媽好鍾意呢張相, 米奇都笑得好靚啦!"

小慈: "我知米奇老鼠其實係人扮架!  可能入面係一個叔叔黎架!"

我: "啊?!  你點知既?"

小慈: "我梗係知啦!  我拖住佢隻手摸到佢入面有手指架!"  XDDD


事件二:

已經係上星期既事, 逢星期一都要帶被袋返學校, 小慈突然係被袋度攞走由 N1 陪到佢而家既枕頭!!  問佢做咩事?

小慈: "郭老師話我地已經係大哥哥大姐姐, 唔要再攬住 d 野瞓覺架喇!"

我: "咁個枕頭點算呀?"

小慈: "送俾弟弟囉!  我而家有 2 個枕頭呀!"

(終於俾佢發現有兩個枕頭, 枕頭係佢命根, 我地好怕得一個會唔見 or 整污漕要洗就麻煩, 於是嫲嫲整左個 A 貨枕頭俾佢用左兩年架喇!!)

我: "其他小朋友用咩黎瞓覺架?"

小慈: "有 d 攬毛巾仔啦, 有 d 要大張被啦, 有 d 都好似我咁要枕頭架!  郭老師話邊個小朋友唔駛攬住 d 野瞓覺, 放學就會有大貼紙架!"

我: "你有冇信心可以攞到?  冇枕頭喎?"

小慈: "放心啦, 媽媽!  我一定得架!  我唔駛聞枕頭都可以瞓得著, 因為我可以聞被架麻!  我張被好香架, 媽媽!"  哈哈哈哈~~~


事件三:  座枱畫


老老實實, 我第一眼望呢幅畫既時候我真係以為小慈整左隻帆船, 我仲問佢點解唔係海上面既?  當然小慈既反應就即刻好激動啦!  

小慈話: "係一隻七彩雀仔黎架!!! 佢全身都好開心所以全部都係笑樣!  佢好大隻, 好似 UP 入面個隻烏嘴咁, 大過棵蘋果樹, 棵樹係媽媽黎既, 生左好多蘋果!"

我: "Sorry!  Sorry!  我下次會睇得小心 d......"

小慈: "後面呢 3 個波係由佢細個開始畫起, 慢慢長大變左個綠色大波, 又係好開心笑到見到 d 牙齒, 最後佢仲識變魔術, 變左一片西瓜!  係佢隔離係一棵 BB 蘋果樹, 佢好細個, 所以得一粒蘋果!"


小慈既說話令我諗起小王子, 都係怪大人唔識睇小朋友既畫, 扭曲左佢既想法, 要小朋友好勞氣咁解釋俾愚蠢既大人聽!!!



有紋有路!  我個女長大了~~~

沒有留言:

張貼留言