2011年5月21日 星期六

VIP

聽日係年票會員免費帶朋友入樂園既死線, 我地終於係死線前約到我地心目中既 VIP  琳琳 & 美芝姨姨一齊入樂園玩!  飛天巡遊其實麻麻地好睇, 不過佢首歌 "飛起! 飛起!" 就幾好聽


小明見到 Woody, 小慈見到白雪公主, 幾熱幾曬都即刻唔記得!


睇完巡遊睇 Golden Mickey, 再去小小世界 & 咖啡杯, 非常順路!  我地已經係識途老馬


小明今日自己一隻杯, 好 high


估唔到我地玩完咖啡杯出黎就落傾盆大雨 @.@  等停雨期間, 小明仲爭取時間瞓一瞓叉電, 我地就乘機食 d 野, 食完弟弟都仲未瞓醒就唔等佢去玩巴斯光年 lu~


玩完番黎小明已經瞓醒, 雨又停左, 一齊用爆谷餵麻雀仔開心到不得了 :)


麻雀仔真係食, 食完唔知會唔會甩毛呢?


唔好餵得咁興奮叫得咁大聲!  嚇走晒 d 麻雀仔喇~


等緊玩小明既最愛 -- 森林河流之旅!  佢地扮鬼臉好攪笑


以假亂真, 以為去左非洲


估唔到天文台今日咁準, 4:00 pm 開始落雨, 停一陣又落一陣, 連雷暴警告都出埋!


橫掂都濕, 唔爭在玩埋噴水壺, 兩個家姐明蝦弟弟, 噴到小明成頭濕晒!!


擊鼓鳴怨乎?


各人 pose 不同


我地平時好少玩幸會史迪仔因為排隊每次至少 30 分鐘, 不過今日琳琳好想去, 有小朋友一齊排隊仲有 iPad 2 / iPhone 解悶, 30 分鐘又過得好快


聚精會神


爸爸抱有 iPhone


2:00 pm 攞 fast pass 要等到 6:30 pm 先有得玩 Pooh Pooh, 真係一 D 都唔 fast....


嘩~  兩位靚仔  (心心眼中)


雨越落越大連煙花都停埋, 我地都係時候返屋企


今日天氣由陽光普照曬到出晒汗, 到 4:00 pm 開始落驟雨, 再到 7:00 pm 越來越大雨完全唔停真係估唔到!!!  我地仲要好大意留左把傘係架車度, 又唔憤氣係迪士尼買, 小童傘都賣 $160 簡直搶錢!!!  我地早半年買都係 $100 左右, 竟然加價 50% @.@ 

於是我就做左一個明智既決定 -- 差派偉大既爸爸犧牲自己冒雨跑去停車場攞傘再返黎樂園接我地!!  見爸爸返黎時全身濕晒, 我地一班女人一齊拍手大叫.....

"英~~雄~~~~~"

真係好多謝你, 辛苦晒你喇, 爸爸  ^8^






沒有留言:

張貼留言