2011年5月11日 星期三

戒片

好多朋友都問我小明戒左片未?  話佢講野咁叻應該好易戒架喎?!  我都以為係架, 奈何, 小明有去廁所恐懼症, 一叫佢去廁所就喊, 攪到我唔敢逼佢!!!

跟住, 學校老師就話小明肯跟大隊去排洗, 都肯除褲仔, 但未成功屙過 1 次!  不過唔緊要, 提議我地試下係屋企換片之前都同佢去廁所, 等佢習慣要除褲仔, 總有一次會屙得出!  於是, 努力左差不多一個月, 由好抗拒完全唔肯入廁所, 到我威逼利誘肯坐下, 再到工人姐姐認為我地屋企個坐廁可能太高令弟弟卻步, 於是出秘密武器 -- 痰罐仔!

Da La~~~  真係成功屙得出喇!!  係屋企獻出左第一次, 係學校就更加順利, 今晚返屋企小明仲已經冇著片片添!  不過唔著片既後果就係要非常勤力咁帶佢去廁所, 半個鐘頭去一次, 又真係次次都有喎!?  工人姐姐話秘訣係按下佢肚臍下面既肚仔, 好似禁制咁即刻有水出 XDDD  Yeah!  應該唔駛一個夏天就會識叫屙 wee wee, 好快就唔駛再買片幫爸媽慳錢!

咁開心同佢地玩吱先!!  小慈小明好怕吱, 一吱就笑唔停, 佢地一笑我就繼續吱, 因為佢地既笑聲真係好好聽 XDDDDD


小明既笑聲, 去片~~

https://youtu.be/ZdapeSnF6c0


小慈的, 去片~~

https://youtu.be/w-p_MMI_Rvs


有時都覺得自己陪小明既時間真係唔係好夠!  每日放工返黎, 小明第一時間就拖住我叫我陪佢玩, 但我又要睇小慈做功課, 好醒地坐中間諗住一箭雙雕啦, 點知小慈會投訴我唔專心, 小明又覺得我唔係陪緊佢, 兩邊不討好  V___V

逼我揀, 我梗係會睇小慈做完功課先啦!   醒目既弟弟於是出絕招.....

"我好掛住你呀, 突然間!"

講完仲要熊抱我, 頭仔伏晒係我膊頭度, 唔郁..... 唯有俾佢攬一陣, 之後都要恨下心腸話: 

"乖~~  媽媽同小慈家姐做完功課即刻陪你玩!"

久而久之, 小明覺得做功課係一件至高無尚既事!!  因為小慈家姐一做功課, 大家就要肅靜迴避!

小明仲會問我: "幾時到我做功課呀?"

*********

每個星期四放工返黎都趕頭趕命咁帶小慈出去興趣班!  有時一入屋鞋都未除就要拖小慈走

小明呢兩個星期好明顯唔滿意, 今日仲嘴扁扁同我講:

"拖住我!  媽媽你唔好走, 應該係爸爸走先岩架!"

意思係想爸爸帶小慈家姐出去, 我留係屋企咁啦 @.@  擾攘一輪都未甩到身, 爸爸唯有出 iphone / 開電腦聽歌 / 玩遊戲引開佢....

********

今晚上床瞓覺時

弟弟: "媽媽你頭先去左邊度呀?  我明明見到你架喎, 突然間唔見左?"

我: "冇突然間唔見左啦, 我有同你 bye bye 架, 媽媽同小慈家姐出去上堂麻!"

弟弟不置可否說: "媽媽拖住我瞓覺!"

我拖住佢

弟弟: "我要你錫我好多!"

我: "點錫你好多?  咁樣?"  

我錫佢左右面仔好多啖  ^8^ 

弟弟: "係!  係!  係!  就係咁喇!!!"

真係俾佢引到笑左出黎, 但我笑完竟然感到啖啖唏噓, 真係陪得佢太少........

果然, 媽媽係孩子的全世界!!!

沒有留言:

張貼留言