2011年5月25日 星期三

小明 2 歲半

2 5 仔小明今日 2 歲半大, 爸爸話: "而家先 2 歲半咋咩?  好似 2 歲半左好耐咁既?"

小明係講野老積, 佢其實仲係好細個架咋 :)

語言方面:

佢除左講野仲有 bb 音之外, 講野既內容其實同小慈好相似!!  例如....

- 點算好呀?  我地一齊諗個方法出黎先!

- 好難聽呀, 小慈家姐!  你講呢 d 說話我覺得真係好難聽呀!

- 我好叻架!  我已經吞左啖飯, (個口) 有位可以飲湯!

- 食飯既時候唔好講野, 多謝合作!

- 而家天黑唔駛返學, 天光就要起身飲奶奶, 擦牙, 換校服!

- 工人姐姐問弟弟 "Blanket smell good?"  

弟弟會奸奸地答: "Smelly~~" 

攪到姐姐即刻好激動答: "No~~~"  識玩人添呀衰仔!


唱歌方面都有唔錯既進步, 識唱何家公雞何家猜, 太陽伯伯, 波兒波兒, 天父我愛你, 熊人熊人快樂笑, 仲有好多學校老師教既歌!  佢會玩玩下玩具自己爆出黎, 好在我又聽得明!  佢又可以咬字清晰地背晒成首謝飯禱, very good!


情緒方面:

弟弟一直都係一個易話為又好易笑既小朋友, 不過近來就好黐身, 鍾意人讚, 想像力豐富成日自己同自己講野, 玩玩具時仲會角色扮演, 經常當獅子鯊魚係壞人, 成日都叫人打佢拉佢坐監, 都幾暴力下 @.@  話佢呢就會大喊, 好在弟弟都講道理, 會知錯, 肯 say sorry!  未有耐性, 想要一樣野就會出 "鵝功" 鵝到你俾佢為止, 非常堅毅!  同佢講一陣先, 佢就會即刻講: "已經好耐喇, 等左好耐架喇!"  真係令人啼笑皆非~


大小肌肉方面:

會快跑, 急停, 雙腳離地跳, 自行上樓梯, 推車, 踢波, 掉波, 碌波, 會用叉匙筷子, 可以自行進食, 用杯飲水, 著鞋除襪, 手眼協調 ok!  識扭蓋, 開門, 插鎖匙, 拉拉錬, 砌積木, 執筆可以寫 1 字, 打圈, 點點點, 填色塗鴉


社交方面:

弟弟屬於活潑開朗唔怕生保非常主動既小朋友, 非常鍾意同人玩, 但一定要我 or 爸爸在場佢先放心去玩, 可以跑到無雷公咁遠得閒先返黎!  表現獨立, 咩都夠膽試, 都好識捍衛自己, 會保護自己既 "財產", 但都知規矩, 會同人分享!  易妒嫉會呷醋, 我攬住小慈 or 爸爸, 佢一定會攝埋黎一齊攬住唔會蝕底, 都需要我注意佢! 

老師話佢係學校都古靈精怪!!  例如排隊會攪人啦, 手多多啦, 瞓醒晏覺會夾埋其他同學仔一齊爬床玩啦, 上堂八卦, 聽同學仔講三講四會搭嘴, 又會撩人講野啦, 有時又會帶頭做衰野, 有時又會和應融合跟埋其他人一齊做添!  話佢兩句就大喊, 不過好快收聲知錯!  坐唔定, 但上堂又會好投入好多反應, 有時真係攪到老師哭笑不得, 冇佢修!


2 歲半既弟弟身高 92cm 體重 13.6kg (30 磅) 著 95 碼既衫褲,   腳仔 15cm 

一早起身見佢個頭瞓到好似風間同學咁, 真係好攪笑 XDD


弟弟好鍾意食肉, 雞脾更加係佢既至愛


弟弟已經識叫去廁所, 暫時日片叫做戒左, 下星期係學校都唔再著片, 要帶定幾套替換衫, 因為佢有時掛住玩就唔記得去廁所  @.@  

有一次可能太急, 爸爸同佢去廁所褲都未除完佢已經屙到一地一腳都係, 斟茶俾爸爸飲仲讚自己射程遠, 真係冇佢咁好氣 XDDDDD


We love you very much ah 可愛活潑攪笑既恩明 B!


沒有留言:

張貼留言