2011年5月1日 星期日

協恩 75 周年

估唔到自己仲有機會見番以前中學既老師!  協恩 75 周年, 我有幸成為其中一份子, 真係好榮幸!!  連張入場劵都咁靚, 非常協恩


在灣仔會展設宴 80 圍


進場就受到小師妹熱烈歡迎!  套校服真係令人萬分懷念~


教中文既顏老師呀!!!!  顏老師而家做左顏牧師, 祝福更多既人


教數學既溫老師仲靚過以前, 佢話係因為返教會既緣故


我最敬愛既校長 Mrs Lai, 排左 20 分鐘先埋到佢身, 佢實在太受大家歡迎


50 年不變既 Miss Cheng 


運動使人精力充沛, 你睇 Miss Ip 白頭髮都冇條完全冇變就知!


Form 1 教我 PE 既 Miss NG, 多謝佢發掘我 "長氣" 入左 Cross-Country Team


晚宴開始喇!  影埋個靚 Backdrop 就要入席


每張 ticket 都有一袋紀念品


紀念品超精美!!


我好鍾意好鍾意呢個銀牌呀!  非常有紀念價值


My Best Friends Brenda and Wendy, miss you Cherrie and Iris~~


晚宴由小師妹表演擊鼓, Choir 獻詩 2 首再帶令全場 1000 人一齊唱校歌開始!!  好震撼!!  會展 d 野好好食


牛扒 + 鴨肝 = 超好味!!


好開心, 好唔捨得都要曲終人散!  小師妹又四萬咁口送客, 真係氹到我地班師姐好開心, 努力讀書呀!!!


令人懷念既中學生活!



沒有留言:

張貼留言