2011年5月3日 星期二

生日禮物

小慈今年 5 歲生日真係大豐收!!  除左著白雪公主裙去迪士尼艷壓群芳, 我地仲日日帶佢出街, 節目豐富, 開心到暈!  小慈公主仲收禮物收到手軟, 呢塊畫板係其中一份我同爸爸送既禮物, 今日先送貨, 小慈竟然鍾意到不得了, 聲震震咁同我講:

"媽媽, 真係好多謝你呀, 我覺得你真係好錫我, 我真係好幸福呀~~~!!"

小慈又真係好抵錫既 ^8^


呢塊白版我搵左好耐, 鍾意佢有磁石可以貼晒 d 英文字母數字上去


另一邊就係黑板


我細個超級鍾意畫黑板扮老師, 估唔到小慈都一樣


小慈既生日禮物益埋弟弟, 你睇佢幾開心


另外仲有大量生日禮物, 首先係嫲嫲爺爺既生日利是


知心好友當然送小慈最鍾意既 Elmo 啦


超得意, 笑死我


美麗姨姨 and Peter 叔叔送既水壺


姑媽姑丈昊昊送既熱力波波 and 廚房玩具


Joey 姨姨送既頭飾


話我唔同小慈扮靚呀 >.<


弟弟都唔執輸戴埋一份, 即刻又俾爸爸話我變態 XDDD


超大 Bear Bear 


小慈幫佢改左個名叫 Dordy, 白色有心個隻叫 Dorly, 話佢地係孖仔黎架 ^^


得大家咁錫小慈, 我做媽媽既都好光榮!


沒有留言:

張貼留言