2011年3月20日 星期日

冬晴生日會 & 家訪

今日係朋友仔冬晴 5 歲生日正日開 party!  祝冬晴小公主生日快樂, 身體健康, 人見人愛, 開開心心 ^^


同壽星公主黎張合照先~~  小慈好羨慕冬晴有公主衫, 其實佢屋企都有一件, 係時候拎出黎俾佢著 :D


冬晴生日會係會所舉行, 我地第一次黎咋!  小慈個眼鏡 look 真係好攪笑


食物豐富, 好多野玩


仲有小丑姐姐娛賓


小丑姐姐畫手畫, 之前畫面經驗唔錯, 所以小慈小明自動排隊


小慈畫左 2 個飛心, 一個心飛俾爸爸, 一個心飛俾媽媽!  巧巧畫左把傘


小明嘆住支朱古力脆脆卷俾小丑姐姐服侍佢 XDDD


襯番件青蛙衫畫左隻青蛙王子


玩集體遊戲, 一班小朋友見到彩虹傘簡直瘋狂!!


好難先叫到佢地坐低影相


一 D 坐定定, 一 D 已經走左去


我地要趕下場, 所以等唔到主人家切生日蛋糕就要走, 真係唔好意思!!  原來冬晴爸爸之後扮 batman 呀!!  真係齋睇相都笑到七彩 :)

小慈小明一早見到會所個 playroom 已經雙眼發光, 應承佢地完左生日會先可以玩, 所以幾趕時間都要有口齒俾佢地玩埋先走~~


小明非常鍾意呢架巴斯光年車


學過體操, 小慈見到軟墊斜坡係會自動走去擺靚 pose XDDDD


自動打關斗!!


參加完生日會仲有禮物收, 小慈好鍾意個公主 folder


連小明都有!  冬晴, 多謝你呀!  你爸爸媽媽全家人都好錫你, 你要健康快樂孝順呀!!


參加完生日會我地去參觀兩個示範單位第一站 -- 姿姿姨姨新居


男女大不同!  小明鍾意望出窗睇車睇風景, 小慈就專心一意玩公仔!


第一次見恩恩 and 諾諾, 仲有何柏曦諾諾個樣同佢爸爸一模一樣, 超級攪笑!


3 個男孩子由左到右, 由最細到最大, 年齡差不多相距半年, 好得意呀~~~~~~


Wendy 姨姨今日逼小朋友記住佢個名, 每隔 1 個鐘就問小朋友一次


第二站 -- Cherrie 姨姨屋企


超靚呀!!!  座落全馬場景, 我都係第一次 "現場" 睇賽馬


真係好舒服, 陽光普照既日子應該仲靚!


坐扁隻熊貓


琳琳姐姐既出現令到小慈同何柏曦好開心!  琳琳好識照顧小朋友, 乖~~


更令我驚喜既係我班死黨買左個 blueberry cheese cake 幫我慶祝生日 ^^


最快樂的事莫過於有可愛的家人, 親愛的朋友~~  sweet!


一班小朋友唱生日歌俾我聽


大合照!!  I love you so much, my girls!!


契女琳琳仲親手整左份生日禮物俾我, 好開心, 好感動!!


係唔係好靚好靚呢~~~~~~~~~


三個小朋友今日開心到不得了


極投契


我今日都好開心, 人生得一知己而無憾, 何況我仲有咁多, 感謝神 ^^

沒有留言:

張貼留言