2011年3月16日 星期三

小明之有樣學樣

小明每日都職工頭圍用膳, 不過到我地放工返黎佢都會陪我地食, 攪攪震要呢樣要個樣!  今晚見小慈用筷子佢又要, 於是俾對學習筷子佢試下, 依~~~ ?!  真係識用喎!  小慈第一次用筷子都 2 歲半, 弟弟又快人一步理想達到喇~


夾得好認真


表情多多


食飽可以再食


媽媽你試下


今晚心情大好既弟弟係咁錫爸爸


朋友仔送左一卡路軌同埋一個自動步走火車頭俾小慈小明, 竟然同我地原本個 set 火車夾到天衣無縫!  


而家有電仲識郁唔駛自己推, 好玩呀! 


認真聽緊小慈講解遊戲規則


兩個一齊單眼


火車捐山洞, 小慈扮山洞


小明有樣學樣


一直都非常羨慕小慈家姐可以戴手錶, 我同弟弟講要等你大個 d, 好似小慈家姐 4 歲先有手錶戴架!  點知弟弟好驕傲咁係書包攞左隻手錶出黎俾我睇


係學校做左 2 隻 勞力氏


小明覺得自己非常有型


仲話自己知道而家幾多點喎


老師都話弟弟已經完全適應學校生活, 任何時間都笑瞇瞇好合作


呢件就係弟弟最喜愛的衣物, 終於老師同佢影相時係有笑架!!!


咩都學小慈家姐

沒有留言:

張貼留言