2010年12月31日 星期五

士多啤梨

除夕, 代表新的一年即將來臨, 有咩攪好呢?  帶小慈小明去邊度玩好呢?  除夕倒數佢地咁細個邊度捱得住 @.@  望出窗外萬里無雲天朗氣清, 不如去   摘士多啤梨!!!!

上網搵資料, 每年 12 月至 4 月士多啤梨當造, 農場主要集中係新界區, 唔想入到粉嶺元朗咁遠, 近近地揀左 "大埔親親大自然農莊"  落車已經聞到陣陣又香又甜既士多啤梨味, 眼前盡是綠油油一片農地~  正呀!!!


免費入場, 免費泊車, 想玩幾耐都得!


好多士多啤梨!!  第一次見士多啤梨花 ^^


超大士多啤梨


又紅又甜又香


大家努力搵靚既士多啤梨!  細粒都唔緊要, 鮮紅色就一定好味


兩姐弟埋頭苦幹


小明非常鍾意把較剪摘左唔少


小慈開心到問我可唔可以聽日再黎呢度玩, 佢要做農夫伯伯呀!


小慈仲問點解我同爸爸唔係農夫伯伯?  佢好想我地係!   農夫伯伯咁易做既咩, 傻妹


剪左一個鐘, 填滿左 1.5 個大盒!  原來我地摘左 7 磅, 每磅 $40, 老闆娘收我地 $230 我覺得 ok, 有機士多啤梨黎架!  


洗完即刻食, 真係好味到你唔信!!  超市賣 $6x 既長柄士多啤梨拍馬都追唔上, 真係好好食!  食到停唔到口個隻!!  好耐都冇食過咁好味既士多啤梨  :D


士多啤梨園旁邊有個小小動物園, 可惜負責人已經走左 (可能要出去倒數)!   與小動物緣慳一面冇得餵佢地食野添


隔住鐵絲網見到小白兔一 d 都唔小, 證明好食好住


有隻山羊 BB 非常活潑, 見到人好興奮不停咩咩叫~~


冇得餵小動物, 隨遇而安係呢個殘殘舊舊既公園仔玩


都玩到唔捨得走


返到屋企小慈即刻幫手洗晒 d 士多啤梨服侍全家人食, 乖到不得了!!


之後姑媽一家上黎食飯, 估唔到昊昊會專登帶本琴書黎彈琴俾我地聽


由細玩到大, 每星期見一次面, 感情深厚


表姐小慈大昊昊半年, 好岩玩


弟弟細個未融入到, 暫時小慈昊昊做咩, 佢都唔執輸死跟!


小慈突然話要洗白白, 手上面個塊係番梘喎


弟弟又試下


今日好開心~

沒有留言:

張貼留言