2010年12月12日 星期日

與嫲有約

一年一度嫲嫲生日想開心 D, 食餐飯之餘仲想加 D 野, 咁岩有間 studio 慶祝公司擴充業務送我地影相 package, 位置又係尖沙咀, 於是決定請埋爺爺嫲嫲一齊影全家幅, 食餐飯再遊尖東睇燈飾 ^^


呢間新開張既 studio 環境唔錯, 拍攝時間仲超快, 破紀錄 1 個鐘攪掂!!!  不停聽到攝影師話 "有喇" 就轉景, 希望佢所講既 "有喇" 會岩我地心水 XD  

要聖誕前先有相睇真係等到頸都長!  不過而家就賺左唔駛徙時間揀相, 可以早 d 去食生日飯


尖東多食肆不過唔知邊間好食, 穩陣 d 都係揀大集團食中菜, 岩晒一家大細 


嫲嫲見到片皮鴨表演又坐係乖孫隔離, 成晚笑逐顏開 :)


$5xx 既套餐有大閘蟹, 有翅, 有魚, 有蝦有片皮鴨, 都算好抵食!


小明係度玩蟹


小慈最鍾意食西瓜


一入門口見到缸大魚已經好興奮, 監佢地食飽飽先有得出去睇


小慈唔知點解會認得 "清道夫", 不過死都唔認同 "水魚" 係龜


周圍都係聖誕裝飾, 小慈好鍾意呢棵聖誕樹話同佢件衫好襯


夜遊尖東


噴水池咁出名點都要拍照留念


我部傻瓜機影維港夜景都睇得下, 不過今晚好大霧, 好潮濕


我同老公結婚之後都冇黎過海旁, 以前成日係度拍拖 :p  今日重遊舊地多左成村人 :DDDD


半島酒店金光閃閃, 小明每次見到聖誕老人都叫佢做 "聖誕冇人"  笑死我


夜深了, 應兩隻小鬼要求今日搭巴士返屋企


又開餐


開心的一晚!

祝嫲嫲生日快樂, 身體健康, 每日都笑不攏嘴!!  我地錫晒你 ^8^

沒有留言:

張貼留言