2010年12月18日 星期六

童文創藝展繽紛 聖誕親子活動日

今日係學校開放日, 作為跳舞班既一份子, 小慈需要負責兩場親子舞蹈表演, 仲要悉心打扮著紅色衫配合聖誕主題, 我地幫小慈加左對翼 ^^


第一場舞蹈表演立即開始, 同許樂瑤一齊跳 Jingle Bell


除左聖誕親子舞蹈, 學校仲預備左好多遊戲俾小朋友玩


全語文攤位遊戲


答岩晒問題就可以換獎品 -- 大小鱷魚


親子美藝活動 -- 畫大花面


小慈要求畫一個心


小明唔識要求, 但佢又要我畫喎!  於是......


嘩哈哈哈哈


小明都好滿意自己既造型, 不停照鏡


小明今日以為我地逼佢返學, 係學校門口已經大喊唔想入去!  我氹左佢好耐保證左好多次媽媽抱住 / 媽媽唔返工 / 媽媽同弟弟一齊.... 都係咁喊係咁喊....


岩岩收左聲, 有老師埋黎同佢打招呼講早晨佢又喊過  @.@  足足喊左半個鐘有多先肯定我地唔會走, 終於意識到返學校係玩先至破涕為笑.... 唉....  連老師都撩左小明第 4 次先唔喊呢


小明唔喊既時候有好多哥哥姐姐埋黎撩佢玩, 小慈同學仔吳紀乎係其中一個, 個個都睇住小明 B 大


小慈同好錫佢既陳老師合照, 讚佢個心心靚靚~


又去玩, 小慈教緊小明印畫


唔錯既作品


第二場聖誕親子舞蹈準備開始!  旁邊係小慈既同學仔曹康穎


小明開心番肯同小慈家姐一齊跳舞


難得可以自出自入學校, 我進行地毯式搜索搵晒所有小慈小明既野!!  門口就見到小慈既 "冬天的雪人" 掛係當眼處


紙碟人


創意風箏


外套


小明返左兩個星期學都有展品, 老師真係勁呀!


乒乓球畫


小明都認得自己幅畫


每人帶一張家庭相返學校俾小朋友增加歸屬感, 連老師話呢張相有安撫作用, 每次小明係學校喊, 老師就帶佢去張相前面搵媽媽, 好奇怪但 work 喎 :)


小明既 N1 同學仔


做幼稚園真係好辛苦, 尋日小朋友都仲要返半日學, 一個下晝成間學校就變晒樣佈置得美輪美奐!!  真係要俾十個叻老師!!


主耶穌 BB 原來係一個黑人?!?!


小慈扮三博士


小明差 D 唔夠高


至愛馬仔


抽獎時間, 小慈非常幸運地抽到大獎!!  小明就抽到中獎


大獎係模型車, 中獎係變髮器, 兩姐弟怕且會交換玩


滿載而歸!!

沒有留言:

張貼留言