2010年12月25日 星期六

聖誕感恩崇拜

收到通知 12 月 25 日 (六) 兒童詩班暫停, 仲以為教會攪笑地公眾假期休息?!!  原來只係停下午既詩班, 朝早就有聖誕感恩崇拜!  雖然尋晚平安夜玩夜左, 怪左早睡早起既我地今朝都一家四口齊齊整整返教會參加崇拜, 小朋友亦有兒童感恩崇拜, 歡迎所有 12 歲以下既小朋友參加, 小明都有份呀!  我終於可以賣甩佢~


抽獎人人有份, 小明都唔例外, 開心既弟弟將自己份禮物周圍俾人睇


個個小朋友都已經有禮物, 小慈望穿秋水等到頸都長仲未有呢....


嘩~~~~~~~  原來小慈有壓軸大獎呀!!


你睇份獎品大到小慈差 d 攞唔起


應承 Annie 今日著紅衫返黎, 梗係要影番張合照啦


今日實在太開心, 滿載而歸~


返完教會瞓醒晏覺就去買餸預備今晚既聖誕大餐!!  雖然天氣急劇轉冷仲有微雨, 小慈小明竟然要求去公園玩仲要踏單車!  好啦~~  聖誕節普天同慶, 玩啦玩啦玩啦


單車得一架就會學識輪流玩


小慈玩完就會落車推弟弟玩, 錫到燶


弟弟未識踩單車, 用腳 "推" 當係豬仔車


特備聖誕節目 -- 裝飾 Gingerbread Man


材料齊備, 只需要用牛油 + 牛奶 + 糖霜做忌廉


小慈開心到不得了, 非常認真製作


小明都有俾心機, 不過一邊放朱古力豆一邊偷食, 連薑餅人都俾佢咬左一啖!


發現左 d 忌廉好好味之後就唔肯正經裝飾, 不停撩 d 忌廉食, so ugly 呀~


唔夠快手, 忌廉遇熱開始溶, 越吱越稀唔似樣了


不過小慈小明都玩得好驚喜開心


係兩姐弟忙碌地玩緊 Gingerbread Man 之際, 我已經係廚房煮好聖誕大餐 ^^  

自從買左個 grill pan 非常好用又易用令我信心大增, 小慈小明鍾意食牛扒亦都係我既主要動力!!


Angus premium rib eye 肉質鬆軟又有肉汁, 超級好食呀!! 


夜晚安頓小慈小明覺覺豬時, 小慈同我講....

小慈: "有時夜晚弟弟會大喊因為佢發夢呀!"

我: "係呀, 佢細個未識講俾媽媽聽發生咩事所以喊喊囉!"

小慈: "我都會發夢架!  我發青蛙夢都好驚架!"

我: "如果你瞓覺好驚既時候, 爸爸媽媽唔一定係你身邊陪住你, 你可以同天父祈禱, 同主耶穌講求佢保護你, 陪住你趕走晒 d 青蛙佢!"

小慈: "........... 主耶穌岩岩出世咋喎!!!"

我.... 呆左 2 秒......  好想大笑, 不過忍住!!!!!!

我: "聖誕節係紀念耶穌出世, 係主耶穌生日, 好似小慈今年生日係 4 歲, 出年生日係 5 歲咁囉!!  今年係 2010 年, 主耶穌已經 2010 歲架喇, 佢唔係 BB 喇...."

小慈望住我, 個腦仔消化緊我講既野冇出聲, 佢真係超爆笑, 童言童語, 好可愛呀^^

聖誕係我最喜愛既節日!  主耶穌 2010 歲生日快樂!!!

沒有留言:

張貼留言