2010年12月13日 星期一

幼兒藝術天地

今日係幼兒藝術天地最後一堂, 一次過派番晒所有作品!  藝術天地真係平靚正, 小慈上得開心, 藝術作品越來越靚又實用, 真是 very 的 good!

呢個相架非常似我 n 年前去沙巴買個個, 小慈話粒粒石仔同埋貝殼都係佢揀架!  超靚~



大 project 整花樽用左兩堂先完成, 小慈知我鍾意藍色, 呢樽花係送俾媽媽既~  


花樽後面要整隻腳俾佢企穩, 小慈個名係老師寫既, 自己就係空白地方畫公仔


雙面星


掛係聖誕樹做裝飾


非常 cute 既聖誕鹿


後面係一個聖誕老人夾


夾住一張老師送既聖誕咭


好 sweet~


小慈逢星期一都要做新聞分享, 星期二返學就要分享俾同學仔聽, 經過幼兒藝術天地既洗禮, 小慈終於發現自己唔應該畫兩個鼻 loan !!!

事先聲明我並冇打擊佢既自由創作, 通常我問佢覺得自己畫成點?  佢答我 "畫得好靚"  我就冇再出聲, 今晚當佢畫完之後, 我問佢點解今次唔同左樣既? 

小慈答我: "今次我有米奇老鼠鼻!  鼻個 loan 大過隻眼唔靚架, 媽媽!"


佢終於都知道喇!!!  影張米奇老鼠鼻 close up~


before......


一個月未夠就醒覺, very good!!!

沒有留言:

張貼留言