2011年1月1日 星期六

New Year Party 2011

靚 B 會 2011 年開心大派對現在開始!  今年好開心, 非常人齊 16 個大人, 15 個小朋友 + 1 個 BB 齊齊開 party!  一年冇上黎踏場, 搴搴屋企唔同左樣


小明好鍾意同小朋友一齊玩, 特別係同 D 哥哥


小明 "蝦" Jackco 中, 佢地個表情好抵死


柏苗好攪笑, 本來佢食緊野, 我同佢講 ABCD... E 佢即刻望住鏡頭笑


兩位家姐非常賢淑鍾意玩吸塵


小慈今日非常照顧弟弟, 玩咩食咩都預佢一份, 好乖


因為我今晚要去飲, 大家將 BBQ 時間改為下晝令我非常感動!!  小明同我仲坐享其成齋食唔駛燒!


明明係燒緊野食, 唔知點解班小朋友會落左樓下睇電視, 仲一字排開專心非常, 真係平時叫佢地影大合照都冇咁既畫面!  經典~~ 經典~~


Yeah!  高潮之一, 柏弦媽整左兩個靚 cake, 仲係我最鍾意既 blueberry cheese cake 又靚又好味 ^8^


高潮之二 -- 大抽獎, 辛苦晒搴爸搴媽買晒 16 份禮物


小朋友聽到有禮物真係勁開心, 乖乖地排隊領獎


小明就係勁開心個一個!!  你睇佢笑到


係時候返屋企裝身!  多謝大家!  Happy New Year!!


沒有留言:

張貼留言