2010年2月23日 星期二

爸爸返黎喇

秋秋既早機去晚機返日本之旅話咁快就結束, 尋晚班機 delay 攪到成 1:00 am 先返到屋企, 今朝就已經要返工, 小慈亦都要返學, 當小慈換好衫入房搵我既時候發現爸爸, 碌大對眼擘大個口話 

"爸爸原來已經返左黎喇, 媽媽!!" (佢好似當我唔知咁羅)  

即刻爬上床話掛住爸爸, 仲起勢咁摸秋秋個頭, 弟弟都俾左個好燦爛既笑容爸爸, 仲舉手要抱, 不過俾秋抱一陣就要落地, 放佢落地個時就乘勢啜左爸爸一啖, 當堂霖晒~~

至憎 shopping 既秋秋竟然買左好多手信返黎, 仲買得好岩我心水添!  估都估唔到佢 hand carry 左 4 個最出名既青森蘋果俾我, 第 5 個蘋果係日本當地為慶祝青森機場首班國際航機抵達, 每個乘客送一個蘋果, 有記者採訪, 秋秋有 d 同事被訪問添!  買咁多野返黎, 真係好難得!


我地既龍貓家族增添左 1 名成員


秋秋買左好多玩具俾小慈小明


弟弟樣樣都岩玩


係咪秋秋旅行曬黑左?  弟弟白到反光咁既?


Welcome back, 爸爸 ^8^

沒有留言:

張貼留言