2010年2月11日 星期四

行花市

臨近新年, 我已經教識左弟弟請請, 大家記得俾多封利是獎勵佢喎!  呢幾日仲好多聲氣, 包括:

- 爸爸爸爸叫唔停但我發現弟弟叫爸爸其實係叫埋我 @.@

- 拍手掌而家拍到有掌聲

- 飲完水識 "hah~~~" 一聲

- 食野識 "um~~" 一聲

- 錫人錫到啜一聲

- 識講Bye Bye

- 一條利仔識 "嗒 嗒 嗒"

- 話瞓覺識講 "ZzZZZzzzzzZZ"

- 擦牙識講埋 "eeee~~" "ah~~~~~"

- 識講 "擺" "摸" "攞"

- 做錯事會自己 NO 埋一份, 有時叫佢錫我都會識拒絕叫 NO

- 動物既叫聲已經由獅子 wa 增多左 elephant 嗚~ 狗狗 wow~ 牛牛 moo~

- 識唱 Madam Marika 既 Oui, oui, oui, oui, oui, oui.

講一大堆太空話, 弟弟仲識用牙開蓋!!  為左食, 真係無所不用其極!


前 2 日, 小慈放學返黎問我: "媽媽, 2010 年係老虎年黎架, 係唔係有花市呀?  仲有大人係唔係會俾紅色個 d 利是小朋友架?"  

唔駛問梗係老師教佢新年到啦, 趁今日天晴溫暖竟然有 26.9 度, 仲係年廿八咁好日子, 就一家人去行下花市!  近近地去沙田, 呢個花市我都係第 1 次黎, 好少攤位, 不過小慈小明已經好興奮!!  一去到小慈已經話要買 balloon, 個人覺得 balloon 係最無謂既, 雖然我細個既時間我老豆都係每年每人買 1 個 balloon 俾我同細佬, 當時都係開心到不得了 :p  

小慈係一個好堅持既小朋友, 佢決定左要 balloon, 就算我話買其他野俾佢都唔會要, 好啦, 就買一個俾你啦, 小慈 23 個月大時買左佢人生第 1 個 Elmo balloon, 今次係第 2 個


云云眾 balloons 入面, 估都估唔到小慈要 Mickey 車, 我仲估佢要史迪仔 or 4 隻腳個 d 狗狗, 賣 balloons d 姐姐係咁叫小慈買 d "女仔" d 既 balloon, 小慈完全不為所動


反而弟弟就好欣賞呢 d 狗狗, 要 $60 隻


沙田 d 攤位真係唔太特別, 不過我地都幫襯買左 d 老虎玩具


呢支老虎捧捧都幾好玩


今年 d 水仙花年廿八已經開晒, 好在我地都買到一盆半開既可以有一個星期擺下


教弟弟聞花, 佢會嗡口嗡鼻好好笑


仲有呢盆好意頭既 5 代同堂, $38 可以擺 3 個月抵到爛


放係我個廳度係唔係好搶眼呢


滿載而歸

沒有留言:

張貼留言