2010年2月25日 星期四

弟弟 15 個月大

今朝我個鬧鐘響左冇幾耐, 弟弟就推門入房, 見到我勁開心!  走埋黎個頭伏左係我張被度嗲我, 跟住太空話左一陣就舉手示意我抱佢上床玩, 一上到黎即刻爬去爸爸度錫左佢一啖  (衰仔, 唔錫我既?!  唔公平呀!  哼 )  當我地張床係遊樂場咁左瞓右瞓, 爬高爬低, 跟住就走去攪我床頭個電話, 鬧鐘, 而家醒到識拆電芯, 叫佢俾番我就 "No" 仲擰歪面, 我要搵野同佢交換先肯俾番粒電我


弟弟今日 15 個月大, 呢個月真係覺得佢進步神速, 教咩識咩, 好似好聰明醒目仔咁!!  好耐冇同佢度過 3 圍, 不過佢唔肯合作, 一見我攞住把軟尺就雞飛狗走, 要我同爸爸震壓住先度到

重 10.9kg = 24 磅 (80線, 仲有 5 磅就追過小慈 @.@ )

頭仔 48.5cm (80線)

腳仔 12.5cm (2 個月冇長過, 唔係識行對腳大得好快架咩?! )

肚腩 21", 手臂 7", 大脾 10"

最難度既身長大約有 80cm (75線), 已經高過張餐枱 


弟弟呢個月真係叻左好多, 已經識

- 識講恩明, apple, dog, clock, Elmo, 龍貓, 媽 (不過唔肯望住我叫), 摸, 羅, 擺, 弟弟, 姐, 燈, 奶奶, bye bye

- 自創搖 pat pat 舞 -- 我地一唱歌就跳, 聽到國歌跳得最勁!  pat pat 大幅度左右搖擺, 仲會扶住個電視櫃好似借力咁快速伸直個身再 fing 個 pat 向後, 重覆十幾廿次, 好爆笑架!

- 話沖涼弟弟就會衝去廁所然後講 "拍 bubble"

- 學識左飲杯係咋弟飲仲識 "goo goo" 聲 , 教佢玩煮飯仔煲湯識攪攪攪又咋弟食, 仲趙到嗒嗒有聲

- 朝早識得開門搵我地, 識呱呱嘈要我抱佢上床玩, 弟弟就會第一時間爬去錫秋秋好似今朝咁 @.@

- 行路已經行得好似樣, 上個星期仲係雙手係腰間握拳咁行, 而家已經好自然咁雙手垂係身體兩側, 成個大人咁行喇!


最令我地開心既係弟弟好識表達自己, 又好明我地同佢講既野!  舉例如:

- 我唱兒歌 "Teddy Bear, Teddy Bear turn around~~" 弟弟二話不說就爬上 sofa 攞隻 teddy bear 俾我

- 我同弟弟講 "瞓覺喇 / good night / 早抖..." 弟弟就會 zZzzzZZZ 咁既聲

- 玩完氹氹轉會雙手摸住自己個頭搖黎搖去, 口講 "wu~~~ wu~~~" 示意好暈跟住瞓低咋死

- 講 "走喇走喇 / go go go" 弟弟會講 bye bye + 飛吻啜一聲

- 玩到一地玩具 / 跌左玩具要佢執番先, 擺靚靚, 弟弟係會跟住做既

- 飲奶興飲到尾尾一兩啖唔飲, 我試過擰住個奶樽係佢面前搖示意仲有奶奶未飲晒, 點知個衰仔望左我一眼就擰歪面, 我將個奶樽搖去東, 弟弟就望去西, 搖上佢就望下!  完全避開唔望我....

- 手指指要攞野, 攞錯左俾佢, 弟弟係會好大反應咁講 "NO" 然後擰歪面擰到個下巴掂到一邊膊頭!

- 扭抱喊, 我唔睬佢係都要佢收聲先抱, 收左聲問佢係唔係要抱, 佢會舉一隻手, 再問佢抱抱? 佢就兩隻手都舉晒, 非常熱切要抱 :D   有時係攬住我大脾扭抱喊, 我望住佢, 佢會喊喊下突然收聲舉手, 好爆笑, 完全知道點做先有人睬佢, 真係好醒!!


另外, 我地仲搵到弟弟既死穴!!  弟弟都算好少喊 (扭眼瞓除外), 有幾次發現弟弟突然大喊係因為

- 開吸塵機

- 鑽牆聲 (不輪隔幾多層樓佢都聽到)

- 睇芝麻街一見到隻長眼睫毛 sniffy 出場唱 "on top of my spaghetti" @.@

- 睇森林公主個衰媽媽跌落泥氹 "呀~~" 一聲, 弟弟就會即刻大喊


而家仲知道我地一著鞋而佢冇份就係留低佢係屋企, 即刻飛奔黎我度攬實我大脾喊, 扭我抱, 唔俾我走, 朝朝出門口送小慈返學都係咁, 七國咁亂, 忍心唔理佢講 bye bye 照走, 弟弟會喊到死去活來, 工人姐姐抱住都係咁喊, 又唔俾姐姐關門, 隔住個鐵閘望住我淚流滿面, 仲會伸手攪個鎖企圖自己開門出黎, 好凄涼, 攪到我心都實晒! 

連小慈都話: "弟弟唔捨得我地呀!  雖然我地唔係度, 見唔到, 但係我地個心會好掛住弟弟架麻!  係唔係呀媽媽?"

梗係啦!  爸爸媽媽返工見唔到呢兩個小寶貝, 我地係會好掛住架!




沒有留言:

張貼留言