2010年2月20日 星期六

爸爸去旅行

尋日同小慈去 Mega Box 睇公主與青蛙再全日街開心到佢飛起, 今朝天都未光秋秋就早機去晚機返咁跟公司去日本仙台旅行, 而我出門口返工時兩隻 b 都未起身, 根本冇機會知會小慈爸爸去左旅行!  去 4 日應該冇問題掛?  而家大左應該唔會好似 BB 時係又喊唔係又喊喇掛?


放工, 我返黎鞋都未除小慈就問我:

小慈: "爸爸係唔係去 2 日旅行呀?"

我: "依?  你點知爸爸去旅行既?  姐姐同你講架?"

小慈: "係呀!  今朝我起身唔見左你地丫麻, 姐姐咪話你要返工, 爸爸去左旅行攞"

我: "岩呀, 爸爸係去旅行, 佢去左日本, 不過唔係去 2 日, 係去 4 日, 星期日晚先返"

小慈: "點解爸爸成日都去旅行架?!"

我: "爸爸去玩下, 輕鬆下麻, 你係唔係好掛住爸爸呀?"

小慈: "有架, 下次呢, 我地同埋弟弟同埋姐姐一齊去旅行咯!  留低佢地好唔開心架!"

本來秋公司旅行可以攜眷, 好在我冇跟埋佢一齊去, 咁樣走法, 小慈一起身唔見晒我地兩個喊死佢都似 :P


秋秋去左旅行, 司機既重任就落左係我身上, 今日要車小慈小姐去 Mega Box 上音樂班, 上完堂要做快閃黨因為趕住去接琳琳返屋企食飯, 去到 10 樓客戶服務處做泊車優惠, 搵均全身都搵唔到張出閘咭!  唔通漏左係架車度?!  點知搵埋架車都唔見, 開始驚, 連小慈都 feel 到我驚, 不停安慰我 

"媽媽, 唔駛驚啦, 我幫你手搵番張咭下"  

冇啦呀女, 真係搵唔到啊!!  唔通插咭入閘個時跌左?  除左上堂我都冇去過第 2 度, 死死地氣又去番 10 樓搵客戶服務主任求救, 又要俾人罰錢.... 唉.... 我一去到表明來意, 個客戶服務主任問我車牌幾多號又俾左張表我填, 填完表我已經攞定銀包出黎準備交罰款之際, 佢竟然同我講有人執左我張咭交左番黎 10 樓, 請我對下張咭既名就 ok?!   有人執左我張咭?!!!  係邊度呀?  佢話就係跌左係我架車隔離, 即係我落車時攞住太多野跌左落地都唔知, 張咭咁輕又冇聲

嘩~~~~~  個一刻我簡直開心到想喊!!!  即刻拉住小慈一齊講:

"多謝天父~~~~"

真係難以置信!!  我入閘個張其實係信用咭黎架, 唔見左除左係出唔到閘要罰錢之外, 我仲要打去 card center 報失, 唔知有冇人趁我上緊堂時碌爆左我張咭架麻, 所以其實係好大劑, 估唔到呢個世界上仲有人路不拾遺, 我真係好感恩!!  祝福呢個非常好心既人, 多謝你, 祝福你!  

多謝天父!!  多謝你包容我既過失, 呢個真係神蹟!!  感謝神!!

仲有, 當我地離開客戶服務處時, 小慈好擔心我會再跌左張咭, 竟然叫我將張咭交俾佢由佢渣住!  超乖!  Sorry 呀小慈乖女, 媽媽唔會再要你擔心架勒  ^8^


之後就飛車去接琳琳, 約左佢返屋企打邊爐, 天氣凍到離晒譜得 7.7 度, 烚下烚下就成身暖晒, 而屋企就係最好招呼朋友既地方


兩個靚女竟然鍾意玩火車


恩典!

沒有留言:

張貼留言