2009年12月13日 星期日

幼兒潛能訓練課程

機緣巧合之下俾我有機會報名參加幼潛, 仲要有咁好彩俾我抽中左!  真係仲開心過中六合彩啊 ^^  


小慈 6 個月大已經開始參加大大小小既 playgroup, 弟弟就好似咩都冇咁, 好似咩都冇教過佢, 咩都冇幫佢預備, 成日都覺得愧對弟弟, 所以今次參加到幼潛我真係好開心!!  今時今日既幼潛已經唔同左, 首先係報名唔再先到先得, 改左抽籤真係唔知公唔公平, 不過就唔駛你晨咁早去排隊交報名表,  其次就係規定家長一定要參加講座, 計一堂出席率, 非常認真!  不過個講座都好好聽, 主題係 "牙牙學語", 講者都好風趣亦都提醒番我好多野, very good!


弟弟編左返 11:00 am -12:00 noon, 又係去番觀塘, 冇返黎呢度咁耐我就好有親切感, 仲見番好多以前教過小慈既導師同埋幫手既姐姐!  佢地都認得我, 竟然叫得出我係小慈媽咪, 真係厲害呀!!  反而小慈一 d 印象都冇, 條咁經典既樓梯佢都冇印象, 好費解.... 莫非 3 歲前真係冇記憶既?!  重臨舊地點解一 d 印象都冇???!!  咁小慈以前上既堂係唔係白廢既呢?!  好費解... 好費解.... any 肥, 我只相信人事物會忘記, 但技巧學左就係自己既, 舉例如我唔會記得我係邊度, 邊個老師教我寫個 "人" 字, 但我而家係會識寫架啦, right? (自我安慰中)


今日弟弟好開心, 弟弟同小慈最唔同既地方就係佢一 d 都唔怕生保, 去到陌生地方佢都會觀察, 都要我抱住坐大脾, 不過好快佢就自己爬左去羅野玩, 今次幼潛另一樣唔同既地方就係只可以一個家長陪, 同埋只可以第 3 堂同埋最尾 1 堂先可以影相, 咁樣希望小朋友專心 d !  所以秋秋要同小慈周圍行到差不多落堂係窗口出面裝我地 :)


導師係張姨姨 & Gi Gi 姐姐, 今日教左 3 個遊戲:

1. 在透明膠袋內取出盒仔, 再揭開盒蓋用 2 隻小手指取出粒粒餅放入口食

2. 用膠盒載住濕左水既海棉, 請小朋友用手吱出海棉內既水

3. 坐搖搖馬 / 拉住小朋友既手玩搖小船


小明既表現一般啦, 因為一點完名唱完歡迎歌佢已經開始扭眼訓, 加上仲未明白咩叫 bye bye 玩具, 一攞佢既野就乘機發爛扭腰大喊  @.@  

第 1 個遊戲因為有得食仲還可以, 2 隻手指仔揭盒蓋都做得好標準, 手指好有力, 到第 2 個遊戲唔識開手合手吱水但識玩水, 掉左人地舊海棉就成隻手仔放入膠盒內玩水, 後尾玩夠導師要收埋道具冇得俾佢玩仲喊到訓左係地, 好在岩岩係茶點時間俾塊餅佢食先肯收聲!  之後第 3 個遊戲仲完全唔肯玩, 好在屋企都有隻小馬東東, 返屋企先 train 佢啦! 


唉~~  眼訓真係死敵, 連乖巧既弟弟都變左隻小魔怪!  又大力喎!  佢玩拗腰我真係捉佢唔到唯有放佢落地.... 張姨姨叫我下次上堂前用盡方法俾佢訓陣先喎, 我盡量啦....


沒有留言:

張貼留言