2009年12月1日 星期二

滿足感

放工返屋企受到 2 隻衰 B 熱烈歡迎 ^^  心情大好既弟弟未抱佢已經笑定先, 佢終於都回復正常, 肯飲晒 d 奶, 肯自己玩, 又變番為食 BB!!  不過病一病面仔瘦左成個圈, 真係心痛死媽媽, 一定要補番先得!


趁爸爸同小慈上上格床玩, 我就抱住弟弟坐大脾唱歌俾佢聽, 呢個亦都係弟弟同小慈既最大分別, 記得以前, 小慈 pat pat 好似有釘咁一坐低就彈起, 成日都行行企企唔知佢摸咩攪咩就係係都唔肯望住我!  同佢講野又唔知佢聽唔聽到, 我都係經常性地對住小慈個背脊講野 @.@  好在小慈耐唔耐會突然做番我平時教佢既野, 我先知佢唔係聾架咋!


反而弟弟好細個已經成日望住我, 非常聚精會神咁聽我同佢講野, 只係我講唔夠兩句就會俾小慈叫左去!  以前為左令小慈覺得我唔會因為弟弟而忽略左佢 or 對佢同以前唔同左, 我係會放小慈第一, 應左佢先, 某程度上疏忽左弟弟係真既, 所以弟弟發展遲過小慈我都責無旁貸 V___V   睇圖畫係睇 full picture, 有目標有方向, 我地知道自己做緊咩野亦都放係禱告當中, 1 年後既今天, 小慈已經習慣弟弟既存在, 係我地眼中都覺得小慈好錫弟弟, 我地當初既苦心經營終於成功勒!  


而家一有機會我就會同弟弟單獨相處, 教番佢多 d 野, 好似今晚, 我只係抱住弟弟面對面坐係我大脾, 我唱 "The Wheels on the Bus" 俾佢聽, 因為弟弟既留心, 我唱得好興奮 :DDD  當我唱到 the wiper on the bus goes swish swish swish & the horn on the bus goes beep beep beep 時, 可能有 d 古怪聲, 弟弟笑到卡卡聲, 超可愛~~~~  前前後後唱左 5 分鐘有多, 5 分鐘弟弟都係碌大對眼好留心咁望住我, 真係前所未有既滿足感  ^8^   


弟弟之後要落地玩, 我去完個廁所出黎已經唔見左佢, 原來爬左入廚房搵工人姐姐, 當我去廚房打算捉佢出黎唔好攪住姐姐煮飯時, 弟弟本來係摸住雪櫃行緊, 一聽到我叫佢, 拍手示意抱佢時, 弟弟係即刻鬆開對手, 行左 2 步撲向我 !!!  咁樣行左 2 步, 即係弟弟 ready 架勒喎!!!  唔得, 要 train 下佢快 D 識行先!!!


心情好, 同場加映清酒煮蜆俾秋秋食, 秋秋勁開心, 佢話我煮到同出面日本餐廳賣既一模一樣!


我細個既時候因為爸爸媽媽鍾意食海鮮, 連帶我同細佬好細個已經有海鮮食, 雖然我同細佬一人只係分到一隻蟹鉗, 但係已經覺得係人間極品, 連蒸蟹個 d 水都特別好味!  自小培養, 到而家我都好鍾意食海鮮, 蟹同埋蜆更加係鍾意到當飯食都得, 所以陀小慈小明時我都冇戒過口, 要自小培養佢地食海鮮既興趣 :)

沒有留言:

張貼留言