2009年12月12日 星期六

小慈第一次賣旗

為響應基督教宣道會屬下既慈善機構籌款, 小慈今日都幫手賣旗!!  想當年媽媽我都係公益少年團既核心幹士, 差不多 2-3 年既中學生活都係做服務, 真係賣旗植樹多過食生菜, 估唔到咁多年後竟然仲有機會俾我重拾旗袋, 好!  自小培養小慈為善最樂, 福有油雞既心先!


出發去賣旗喇!  見唔見小慈已經冇左貼左 3 張貼紙?  因為一早已經屈左爸爸, 媽媽同埋姐姐一人買左一支旗, 當係練習左 3 次


小慈: "早晨, 姨姨叔叔, 可唔可以幫我買支旗呀?"


咁可愛既小朋友請你買支旗, 點會唔買先得架?  不過事實係真係唔買既 @.@  初初我地被分發去火車站度賣旗, 雖然呢度有瓦遮頭, 可惜 d 路人個個趕住搭車好少停低, 係冇咩生意既情況之下, 我地同老師商量後上左去行人天橋上面, 同 d 路人峽路相逢, 想唔買都唔得, 不過我都係覺得生意淡薄, 人流唔算多, 所以又沿住天橋去左一個商場門口, 呢度四通八達, 形勢大好, 果然財源滾滾!!!


以我咁多年既賣旗經驗分析, 25- 45 歲既人最肯買旗, 因為佢地有經濟能力, 當中又以男人最慷慨, 同埋係褲袋羅錢最快;  其次就係拖住小朋友既媽媽爸爸, 佢地要以身作側一定會買;  第 3 就係向對手有購物袋 (特別係外賣袋) 既人落手, 因為佢地買左野, 一定唔可以用 "冇散紙" 做藉口唔買旗....  只可惜呢度係舊屋村, 買旗既人普遍係入 $1, 今日連 $0.5 都有人入, 好在 $10 都有 1 個, 真係冇得比!  以前我賣旗, 可能唔同區域再加埋而家經濟唔好, 我以前同 d 同學係比賽邊個旗袋最"輕" 架!  最輕既原因係入面多紙幣, 我最高紀錄係有個呀叔用 $100 幫買我旗!  冇任何原因, 我一叫佢買, 佢咩都冇講就入左張 $100 紙, 我幾驚佢話羅錯左呀, 但佢好認真咁將張紙幣自己入落旗袋, 簡直成為一時佳話呀我 ^^ 


而家呢條村太多公公婆婆冇咩閒錢, 又可能唔係好聽到我地叫賣, 普遍都唔係好願意買旗, 有個情景仲好笑, 我同小慈企係路中間, d 公公婆婆遠遠見到我地就即刻向左右兩邊行左去, 突然間我覺得自己似摩西, 企係度分紅海......   好在老師都體諒小慈細個, 只係賣左 2 個鐘就叫我地收工, 我想繼續可惜小慈已經叫肚餓又要我抱!  雖然我對今次既賣旗成績唔係好滿意, 不過老師已經話我地個旗袋已經係最重個個!?!  算啦, 我已經盡左力, 都叫做左善事, 而小慈都學識左咩叫賣旗!  


除左公益服務, 學校每個星期都有宗教活動, 教小朋友唱詩祈禱, 小慈已經學識好多詩歌, 近來因為聖誕節, 仲學識埋馬槽歌添!  見佢又唱歌又做動作咁可愛, 即刻攞相機出黎幫佢錄影, 一對住鏡頭, 小慈仲背埋主禱文俾我聽添!!   雖然音準仲差少少 (有鼻塞鼻水聲), 但我聽到好感動!!

主禱文

我們在天上的父, 願人都尊你的名為聖, 願你的國降臨,願你的旨意行在地上, 如同行在天上, 我們日用的飲食, 今日賜給我們, 免我們的債, 如同我們免了人的債, 不叫我們遇見試探, 救我們脫離兇惡,因為國度, 權柄, 榮耀, 全是你的, 直到永遠~~ 阿門!

沒有留言:

張貼留言