2009年12月20日 星期日

幼潛第 2 堂

今日係幼潛第 2 堂, 吸收左上次既經驗, 我 9:45 am 就哄弟弟瞓覺, 點知 10:30 am 抱佢出門口佢就醒左, 瞓左少少 45 分鐘諗住都 ok 啦, 去到弟弟觀察左一陣都肯玩玩具, 係我衰, 見佢坐低玩緊我就除外套放去後面椅子上之麻, 弟弟就以為我離棄佢開始喊, 仲氹極都唔收聲, 抱住又喊, 俾餅食住都喊, 喊足全堂, 終於去到最後唱 bye bye 歌弟弟先回復正常!!  自己仲爬去圈中間周圍同人 bye bye, 仲笑 @.@


好費解呀!  點解弟弟會咁既呢?  咁細個就唔鍾意返學?  慢熱?  怕嘈?..... 唉.... 


張姨姨又叫我下堂早 d 帶佢返黎 warm up, 俾佢睇下其他小朋友上堂喎....  我都唔知點早 d?  又要俾佢瞓一陣, 又要預時間俾佢 warm up?  真係..... 我真係唔係好開心!  明明弟弟係一個冇所謂既小朋友, 去邊度, 去邊個屋企都冇野, 從來冇喊過, 冇扭過計, 唔怕三保架麻, 點解一返幼潛就攪成咁呢?  唯有再觀察下佢, 越難攪既野我就越要去面對, 我唔會放棄既! 


第 2 堂又學 3 個遊戲:

1. 用 2 隻手指仔 meet 魔術貼花, 訓練小手肌 (弟弟喊住都有 meet 晒)


2. 用粗蠟筆油顏色, 為應節今日油聖誕樹 (弟弟一開始肯畫, 仲笑既, 跟住想食支蠟筆我唔俾就又喊過)


3. 障礙賽 -- 穿山洞, 跨過欄杆, 上樓梯, 滑滑梯 (弟弟全部係喊住咁完成, 好嘈呀佢 @.@

沒有留言:

張貼留言