2009年12月26日 星期六

小慈 3 歲半第 1 次溜冰

每個星期去 Mega Box 上堂必定經過溜冰場, 小慈都會問我 d 哥哥姐姐係度做緊咩?  又問我幾時可以帶佢去溜冰?  小慈講左好多次但我之所以有保留, 完全係因為媽媽我十幾廿年冇溜過冰,  咁岩有朋友同個仔溜冰整親條腰做左十幾次物理治療, 我真係有 d 驚驚!  不過逃避都唔係辦法, 又唔可以扼殺小慈既興趣, 趁今日公眾假期就去玩下啦~


爸爸自從 Form 5 之後都冇玩過溜冰, 不過一著左對鞋又咩記憶都返晒黎喎~~


小慈非常鍾意呢隻企鵝仔, 有左佢就可以自己玩, 唔駛我地扶住喇~~


你睇小慈開心滿足既笑容


歷史時刻一家人影張相先!


小慈張張相笑到咪晒眼真係好得意!


記錄在案, 3 年零 8 個月既小慈著 26 號鞋, 的的式式, 好 cute 呀~~~ 


玩左 1 個半鐘頭完全唔駛休息, 廁所都唔記得去, 唔趕小慈都唔肯走, 真係估唔到佢鍾意得咁緊要呀!

沒有留言:

張貼留言