2009年12月14日 星期一

弟弟農曆 1 歲生日

今日係弟弟農曆 1 歲正日, 咁岩小慈學校停電唔駛返學, 真係有咁岩得咁橋!  於是我今日決定做偉大的母親, 帶 2 隻 B 去迪士尼過雪亮聖誕!  秋秋要返工請唔到假, 弟弟仲咁細, 1 拖 2 暫時未有可能, 所以帶埋工人姐姐一齊去玩啦!


開門未呀?  兩姐弟好心急入場呀!



今日天氣好好唔太凍又唔曬, 只係估唔到星期一都仲咁多團友, 一入場本來想搭火車, 點知見到架迪士尼巴士上客喎, 問一問真係可以上車, 不過要收埋 bb 車, 到我地攪掂晒準備坐低時, 竟然 1 個位都冇 @.@  原來係我地忙碌地收野之際, 其他乘客已經填滿左架車, 當時我拖住小慈, 工人抱住弟弟真係企左係度, 攪左咁大輪先要我落車?!  我制小慈都唔制, 好在架車入面都有 d 好心港人, 同我講 bb 一定要坐架, 於是叫自己個個已經至少 10 歲既仔坐大脾, 自己又坐前 d 咁擠出空位俾我地坐, 其他同胞完全不為所動... 無言以對...  不過都無損我地既雅慶, 呢架龜速巴士真係第 1 次搭, 路程只係由小鎮大街火車站駛到去城堡附近, 都要搭 10 分鐘係唔係好 '快' 呢?!  

小慈同埋弟弟搭到唔肯落車


小慈掛住迪士尼火車, 於是我地係幻想世界站上車, 弟弟都係第 1 次搭, 沿途多多野講, 又拍手又手指指又大叫咁興奮非常!  咁多野睇對弟弟黎講太刺激!


兜左 2 次小慈都唔捨得落車, 弟弟過度興奮體力透支, 後尾仲俾架火車整暈左訓埋, 但落車就即醒, 左望右望見周圍唔同樣又 high 過唔肯訓, 於是轉戰 Winnie the Pooh, 第一轉要排 15 分鐘, 玩完 encore 已經要排 25 分鐘, 對我地呢 d 有經驗人士黎講梗係唔再玩啦, 15 分鐘都嫌多, 過對面玩灰姑娘旋轉木馬好過!  帶住 2 個 B, 下下都要泊車攞車又行得慢, 玩左幾樣野已經夠鐘換片飲奶食野, 時間真係唔係好見洗, 所以路過見到 d 卡通人物就要爭取時間影相!!  估唔到弟弟有我地既家族遺傳唔怕大公仔, 見到史迪仔超級興奮!!  大叫到連史迪仔都要摸下佢個頭安撫佢, 開心得好緊要呀!


Woody 非常高大, 弟弟頭臥臥望左佢好多次呀


雪映舞動巡遊好好睇, 值得推介! 


反而主打既小小世界過聖誕就冇驚喜, 只係加左少少公仔 & 所有原本既公仔都戴頂聖誕帽咁, 不過周圍既佈置都好靚!  跟住兩姐弟就攪笑地輪流瞓覺, 睇 Golden Mickey 咁嘈弟弟都訓得著, 小慈就係小小世界隻船度瞓左, 我呢 2 隻懶瞓豬已經破晒紀錄由 10:30 am 入場頂到 4-5 pm 先瞓, 平時係屋企至少瞓左 2 轉架勒!  迪士尼既吸引力真係無與倫比!



趁小慈訓左我就去排廣東話史迪仔, 小慈歲幾時睇過 1 次, 大喊收場, 今時今日既佢真係大個女, 雖然唔係咁鍾意暗既環境同埋大聲, 但有得同史迪仔傾計佢都樂在其中 ^^  係有 d 緊張, 連史迪仔問佢叫咩名都啞左, 但到最後要幫史迪仔搵逃生路線時, 小慈又好投入咁有咁大聲叫得咁大聲, 睇完之後仲話下次佢要話俾史迪仔聽佢叫 Grace 喎!  最緊要寶貝女你開心

睇埋閃耀冬日既亮燈我地就返屋企, 等唔到 8:00 pm 煙花, 唔好話佢地, 我都攰, 聽日仲要返學, 所以閃~~  呢張相係工人姐姐影, 意外地有 d special effect 喎!  正!


今日真係好開心, 我最估唔到弟弟咁 enjoy, 開心到唔駛瞓都得既?!!  真係要多 d 帶佢出黎見下世面!

沒有留言:

張貼留言