2009年12月15日 星期二

弟弟 1 歲返健康院

原先約左 12 月頭返健康院打針, 點估到弟弟生日燒左 3 日先得架!?  健康院姑娘話要退燒後一個星期先可以打針, 為安全計都係 book 遲 d 好, 所以到 12 月中先返去, 13 個月都黎緊 @.@  今日我好緊張, 因弟弟要見姑娘仲要做測驗, 都冇咩訓練弟弟都唔知 pass 唔 pass....


光脫脫豬仔磅重, 陰公豬, 得番 9.56 kg (21磅)  跌番去 50 線, 不過高左變男長人, 有 80cm 高 (90線), 頭仔 48.5cm (90線) 大頭仔一名!  仲係 2 行鼻涕, 其實都未完全好番


跟住見姑娘, 第一句就讚弟弟白白淨好可愛, 高度重量都係生長線內, 冇問題!  我話輕左好多喎?  姑娘話病咁耐係咁上下啦, 弟弟仲係頭大大面圓圓好睇得下唔駛擔心, 仲叫我唔好養到個仔咁肥遲 d 要減肥就好痛苦,  一日重過一日, 有胃口就 ok, 而家一日 3 - 4 餐奶太多, 早晚 1 支奶其餘時間要食固體, 粥又好飯又好麵包都好, 要佢趙!


其實而家都有, 不過正餐要咁多餐都係粥就真係冇, 工人姐姐都冇咁多時間餵, 唯有係朝早食多餐, 下晝要出去湊小慈家姐放學真係冇機會餵, 唯有咬住個包出去啦!  我都想谷番弟弟上 75 線, 以佢咁為食又唔駛點趙就生吞既性格應該 ok 既!


做測驗:

1. 姑娘俾左個碗佢, 入面有 2 粒積木叫弟弟攞, 左手攞完右手攞, 左手擺完右手擺 (pass)


2. 姑娘用手指攞住一粒好細既紙碎叫弟弟攞, 弟弟伸出 2 隻手指仔想 meet, 左手 test 完到右手 (pass)


3. 姑娘問弟弟識唔識 bye bye, 請請, 拍手, give me 5?  我話識晒!  姑娘好驚訝弟弟識晒!  原來佢係想問我佢識邊一樣!!  (pass & above average)


4. 姑娘問弟弟想叫人點叫?  我答大叫加手指指, 有時扯褲腳 (pass)


5. 姑娘問弟弟識講咩?  識叫媽媽, 姐姐, 家姐, 弟弟, duck, mum mum (pass & above average)


6. 姑娘問弟弟識唔識聽電話?  我話識架, 會將電話放係耳仔邊 (pass)


7. 姑娘問弟弟識唔識行?  唔識, 單手拖住佢都行到 (pass) 


姑娘話佢差少少信心, 俾 d 推得既玩具佢, 俾 d 硬 d 既鞋佢著, 可以承托腳板唔左搖右擺就應該行到, 波鞋最好!  姑娘好滿意弟弟既表現, 知道佢屋企有個家姐所以所有發展會有刺激, 會學得好快!  下?  我冇聽錯麻?  我話佢所有發展都遲過小慈家姐喎!!  點知姑娘話我男仔冇得同女仔比!  弟弟係男仔黎講已經係 above average, 千奇唔好比較咁話!


真係估唔到, 唔講真係唔知, 一切正常, 健健康康就 ok 啦!  打埋支 MMR 就走得!  為左呢支 MMR 我已經預先俾弟弟食左幾日蛋白, 又日日俾開奶茶佢幫佢下火, 跟手就會煲竹蔗茅根芫茜怕佢 3/5/7日後發燒, 點知姑娘話唔駛, 而家 d 針靚好多唔同以前唔駛做呢 d 野!  咁... 未雨綢繆都得掛?  做多點都好過做少啦!


吉大脾勒, 打針前俾定塊餅弟弟食住, 心情係唔錯既, 點知吉針個下我望見都痛, 弟弟梗係大喊!!  好在喊左 2 聲我提佢食番塊餅弟弟就即刻收聲 :DDDDD


弟弟, 你真係好乖仔架 ^8^   乖乖, 冇事勒, 希望遲下唔發燒啦!


沒有留言:

張貼留言