2009年11月11日 星期三

回家

而家每日最開心就係放工返屋企, 一扭鎖匙已經聽到小慈小明兩個既尖叫歡呼聲!  非常熱烈咁歡迎我地返屋企, 個情景係好攪笑架.....


小慈: "爸爸, 媽媽, 你地返黎拿?  我等左你地好耐喇! 我今日食飯好乖呀......." (下刪數十字) 


跟住幫我除鞋, 攞袋, 有時問我買左咩野返黎, 有時問今晚我地去邊度?....

當小慈口抹橫飛之際, 弟弟亦都已經一邊大叫"呀" (有時係叫媽媽媽媽~) 一邊爬埋黎我腳邊, 拉住我褲腳企起身示意我抱, 呢個時候我就好威猛咁一手拖小慈, 一手抱弟弟咁行入屋, 之所以我而家係有 2 隻老鼠仔就係咁訓練出黎!


抱住弟弟我最鍾意大大力錫佢個面珠 dun!  呢幾日佢學識手指指, 最鍾意指住天花燈, 佢指住我就教佢 "燈燈",  佢指住飾物櫃, 我就教佢入面有 duckie.... 教得幾日, 問弟弟 "燈燈呢?" 弟弟手指指上天花板!  我再問 "Duckie 呢?" 弟弟真係手指飾物櫃!!  叻叻呀, 弟弟!!  媽媽好開心, 我會再教你多 d 野架勒!


抱完弟弟就到小慈, 今日我問佢:


我: "小慈, 今日係學校做咩呀?"

小慈: "食飯啦, 飲水啦, 訓覺啦, 我自己去廁所唔駛老師幫手!"

我: "仲有呢?  有冇學普通話呀?"

小慈: "今日周老師同 Miss Sandra 都冇黎"

我: "所以冇學普通話同英文呀?  咁有冇唱歌呀?"

小慈: "詩歌羅!  梁老師教我地唱 奉主耶穌聖名呀"

我: "可唔可以唱俾媽媽聽呀?"

小慈: "靠著耶穌的名, 靠著耶穌的名, 我們必定得勝, Hey..... 媽媽一齊唱啦" (好在我識唱, 不過歌詞同我識唱個首有 d 唔同)

小慈: "今日紀乎撕左陳老師同郭老師張晴雨表呀!"

我: "咁老師有冇好嬲呀?"

小慈: "梗係有啦, 郭老師有鬧佢, 紀乎喊呀!  唔岩架佢咁樣!"

我: "小慈有冇俾老師鬧架?"

小慈: "我好乖架, 個個都好錫我架! 妙姐啦, 玉姐啦, 陳老師啦, 郭老師啦, 周老師啦, 媽媽啦, 爸爸啦, 弟弟啦, 工人姐姐啦......"

我: "晴雨表要黎做咩架?"

小慈: "話俾我地知今日係天陰羅"

我: "今日星期幾呀?"

小慈: "今日係星期三"

我: "岩喎, 小慈!  咁今日係幾多月幾多日呀?"

小慈: "今日係 2009 年 11月 11日, 有 2 個 11, 一樣架!" 


勁呀!  小慈!!  真係識架佢! 

沒有留言:

張貼留言