2009年11月7日 星期六

爭取表現

秋秋星期六要返工, 我繼續大覺訓時隱約聽到兩父女既對話....


小慈: "爸爸, 你要返工呀?  媽媽呢?"

爸爸: "媽媽訓緊覺呀"

小慈: "媽媽訓多一陣就會起身同我玩架勒!  好啦, 你走啦!  我唔會喊架!  你要小心渣車喎"

爸爸: "好啦, 乖喇, 爸爸走喇"

小慈: " Bye Bye 爸爸, 錫爸爸一啖先.... 姐姐到你喇, 你都錫爸爸一啖啦, 佢要返工喇!  姐姐, come, kiss Pa Pa....."

XDDDD  笑死我喇!!  即刻咩睡意都冇晒, 幾想衝出去睇下秋秋同工人點收科 XDDDD


稍後, 當我對住扭眼訓但仲未肯訓既弟弟, 訓話佢 "弟弟曳曳!!" 時.....

小慈: "媽媽, 我會好乖架!"

當我 No 緊弟弟攪電制摸電線入廚房廁所時......

小慈: "媽媽, 我會好聽話架!"

當我話緊弟弟係咁掉晒 d 玩具落地會整爛時......

小慈: "媽媽, 我唔會咁架, 我會好小心架!"

當我話緊喊唔停既弟弟再喊就冇人睬佢時......

小慈: "媽媽, 我係一個開心小朋友黎架!  我咁乖, 梗係鍾意同我玩啦!"


果然係言者冇心, 聽者有意!  反之, 到小慈自己做錯事曳曳, 咁小慈又會講咩呢?

小慈: "媽媽, 我唔係有心架, 可唔可以原諒我呀?"

仲有, 當我開始想鬧佢, 語氣稍重既時候....

小慈: "媽媽, 我好鍾意你架!"


對住呢 D 口甜舌滑既小朋友, 當堂鬧唔落口.....

沒有留言:

張貼留言