2009年11月25日 星期三

弟弟 1 歲喇~

郭恩明先生今日 1 歲喇!!  高燒左 3 日, 今朝起身已經冇燒, 不過弟弟個樣好攰無里神氣, 惹人憐愛既樣, 媽媽錫番下 ^8^


坐到樣樣衰衰, 完全冇胃口, 今餐只係食左平時一半既份量咋!


好在洗白白都仲好興奮, 識笑


呢張相有錯覺弟弟識企 :P


瞓醒一覺又開心少少, 手指指


今日我地為弟弟安排左一連串精彩既節目賀生辰!!

首先約左個姐姐上黎幫弟弟做手印腳印留為紀念,  我地只係做 2 次, 第 1 次係滿月時整, 第 2 次就係 1 歲正日, 小慈家姐當年都有做, 1 年間 BB 對手仔腳仔已經大左 1 倍有多, 比例好可愛架!


弟弟唔鍾意我地捉住佢, 極力掙扎都郁唔到就發爛渣大喊


媽媽抱都喊到好凄涼.....


整埋腳仔就得架喇阿仔! 


估唔到呢 4 舊泥膠可以做出精緻既手腳印, 好神奇啊~~


跟住我地過海同弟弟影 studio 相, 呢間 studio 好巴閉, 約期已經約到出年既 1月, 仲要係日日都 full book 個隻, 幾經艱辛先 book 到!  弟弟今日冇發燒又未出疹可以影到相, 不過佢心情都係麻麻, 係初初影有新鮮感肯自己爬下坐下, 之後全程就好似隻樹熊咁要我抱住先肯影, 不過都有笑, 後尾仲訓著左, 要全 team 人等佢訓醒再繼續 :DDD 

弟弟唔影就益左小慈羅, 估唔到女大真係 18 變, 小慈勁合作, 又同 d 哥哥玩到卡卡笑, 同以前既 cool 慈真係好唔同啊!  要遲 D 先有相睇, 希望 d 相效果好啦, 如果係靚既, 我唔介意買晒佢架!!  

最後影左 3個幾鐘, 巴閉 studio 真係蝕晒俾我地, 不過佢地真係好專業, 我好耐冇試過影相有一 team 人服侍我地 -- 1 個攝影師, 2 個陪笑員, 仲有 1 個錄影師, 我覺得真係威咯  :)


趕去攞埋個雪糕蛋糕就返屋企同弟弟一齊吹蠟燭!  Happy Birthday to Young Man~~~  開心到喊?


呢個雪糕蛋糕叫 "大力士 BB", 好岩你呀弟弟!


祝你身體健康, 快高長大, 聽聽話話, 同小慈家姐相親相愛! 


Happy 1st Birthday, and many more!!  We love you very very much!!!!


沒有留言:

張貼留言