2009年11月23日 星期一

假疹

唉~~  開心過後, 弟弟病左呀!!  尋日訓醒晏覺已經 38.8度 (即係102度), 以為著得太暖同埋岩岩訓醒所以體溫高 d, 同佢除減 d 衫又冇事喎!  不過都有俾退燒水, 有理冇理食左先講


小慈病左成個星期都擔心弟弟遲早中招, 果然係啦!  成晚弟弟都訓得唔好郁黎郁去又喊 2 聲咁, 半夜仲大喊, 一抱起佢成個火爐咁, 一探熱..... 40.2度 (104.5) 呀!!!!  @.@  嚇到呀媽我即刻暈低咁滯, 即刻俾佢食高燒藥水, 又除衫又換片又抹面!!  弟弟大個左唔肯乖乖地貼退熱貼, 一貼就扯開, 於是我就將塊退熱貼黏係佢背脊, 跟手開支淡奶過佢飲總算訓到天光!  可能係背脊塊退熱貼有效, 7:00 am 同佢探熱又正常番 37 度, 點知準備送小慈出門口返學時又燒番 38.7度!!  咩事呀?  唯有請假送完小慈返學再返屋企同弟弟睇醫生啦


呢個禮拜見邱醫生真係仲多過見爺爺嫲嫲, 係診所探熱又 39度, 越燒越高想點先?!?  醫生一知佢高燒又冇其他病徵, 已經話佢出疹, 我話弟弟 7個半月時已經出左玫瑰疹勒喎, 點知醫生同我講玫瑰疹有 20 種!!!!  @.@  即是出齊可以出 20 次, 統稱 "假疹" 

 

"假疹" 特徵都係高燒, 燒下退下冇其他病徵, 燒幾日唔燒就會出疹, 全身紅色細細點醫生話其實假疹等於我地傷風感冒, 都係過濾性病毒一種, 不過 2 歲以下既小朋友就係會燒完出疹, 尤其係屋企有哥哥姐姐返學既更加會帶多 d 病菌返黎惹到佢 V___V  


醫生有個 patient 就係睇假疹都睇左佢 5 次, 睇下弟弟會唔會破佢紀錄喎!  我叉住你呀!!  醫生冇咩可以做架勒, keep 住幫佢退燒但又唔好凍親佢, BB 對手唔應該係凍既, 大人覺得熱, 但 BB 體積細散熱快會唔夠暖, 所以 check 住 bb 手暖既就 ok!  退左燒出疹就要返黎再睇醫生


唉~~  弟弟你快 d 好番啦!  媽媽幫你 book 左正日影 studio 相, 如果發燒又或者全身出疹咁點影呢?!



沒有留言:

張貼留言