2009年11月22日 星期日

弟弟 1 歲生日 Party

萬眾期待, 恩明生日會鐵定 2009 年 11 月 22 日 (星期日) 係家中舉行, 鑑於正日 11 月 25 日係星期三, 翌日大家都要返工返學, 於是就提前慶祝!  

為左弟弟既生日會, 我同秋秋忙左 5 日, 首先係要搵一個出色既 designer 幫我地設計 4 件有相既 Print-Tee & Banner, 估唔到呀舅父仔義不容辭拍心口應承, 行動仲極之迅速, 效果亦都令我地好滿意!!  唔該晒, 好靚呀~~


呢張 banner 入面記載住弟弟由出世到 1 歲既大頭演變過程


之後托姑媽幫我地搵左一間 calendar 公司設計年曆咭, 又係平靚正仲要好方便!  

呢張年曆咭係我地既小小回禮禮物, 多謝大家百忙之中抽空黎參加小明既 1 歲生日會, 年曆咭既相係小慈小明 8 個月大時影既 studio 相, 出奇地兩姐弟真係好似樣!!  聖誕老人裝個張相係小慈黎架, 連工人姐姐都認錯係弟弟跟住我同秋秋就開左 4 晚夜車趕工整左 1 隻 DVD 記錄由我大肚到弟弟 1 歲前既生活相 :)  揀歌, 揀相, 整效果..... 再加埋年紀開始唔細, 晚晚 2:00 am 捱夜真係整得好辛苦, 好在整出黎既效果我地好滿意!  13 首歌全部都有意思, 弟弟你大個 d 就會明白箇中既真諦!!  

除此之外又要精心挑選 party 食物, 鑑於工人姐姐係新鮮人咩都唔識, 要由我親自操刀整沙律 + 沙薑雞腳, 嫲嫲就幫手整佢拿手既豬頸肉 & 炸到金黃色有 hand made 錯覺既春卷, 勁呀嫲嫲!!  最大困難係我要執屋 2日先可以 clear 到個廳出黎放 2 張餐枱擺食物, 間屋由 2 個人住到而家 5 個人住, 真係差 d 要宜室宜居有辦法先攪得掂, 連我都佩服自己收工一流... 係收納工夫一流至真!!  萬事俱備, party 開始!!


今日有一打大人 & 4 個小朋友黎幫恩明慶祝 1 歲生日!  弟弟一早就坐係超等位觀賞自己主演既 DVD  ^^


睇完 DVD 之後, 大家都問我弟弟 d 攣毛去晒邊?  我估係佢 d baby hair 甩得 7788 所以連毛都冇埋!  壽星仔似乎都知道今日有 d 特別, 心情暢快仲即席表演岩岩呢個星期學識既 give me 5, 講好野 / 自己開心就拍手, 叫點虫虫就羅隻手指仔出黎同你點, 氹到 d 姨姨個個笑到四萬咁口, 係最衰唔肯俾人抱, 又做痴媽 B, 抱住佢 2 個鐘手都斷  >.<


小慈話自己唔係家姐仔而係大家姐, 非常有家姐風範咁咀左弟弟好多啖之後同佢講 1 歲要乖架, 飲奶奶要好快架, 我地好錫你架知唔知?


弟弟好 high, 開心到影到佢 6 隻神秘既牙仔


媽媽: "弟弟幾多歲?"   
弟弟: " 1~~~ "   
媽媽: "叻仔!"


Party 開始, 先影張全家幅!  小慈今日好 high, 全日仲做左媽媽既好幫手, 又切生果整沙律, 又幫手 set 枱, 仲識招呼賓客, 肯同小朋友分享佢既玩具, 今日咩都讓俾人地玩先又係咁叫人地食野!  之後仲無端端每個姨姨都派一對拖鞋叫佢地腳仔凍要著住, 氹到佢地好開心, 乖女!


Happy Birthday to Young Man~~~~ We love you very very much 呀仔!


大家都等住同弟弟唱生日歌切蛋糕慶祝


勝在屋企有玩具同埋一條長走廊, 玩車車來來回回都玩左好耐!


弟弟摸住牆行好好笑啊!!


小朋友們自創好多遊戲氹自己開心


多謝晒各方好友送既禮物, 要你地破費真係唔好意思!


份份都鍾意, 多謝晒~~


Model 仔示範戴 hand made 頸巾, 弟弟全日都唔肯戴我頂 Fun to be 1 帽, 如果唔係仲 cute 呀!


逼爆屋企既 1 歲生日會完滿結束, 最開心個個係小慈, party 未完已經問我可唔可以再請姨姨佢地黎玩, 弟弟就由頭到尾都唔知發生咩事, 賓客一走仲即刻訓埋覺添!  攪笑~~

媽媽今日都好開心, 多謝弟弟你俾個機會媽媽同老朋友聚舊呢!

沒有留言:

張貼留言