2009年11月28日 星期六

上格床

經過我 2 個星期既悉心舖排, 我成功氹到小慈訓上格床勒 :)


我先係同小慈講定佢大個女, 而家瞓緊個張床開始細張, 好逼, 上格床好大張好闊落好舒服架喎, 遲 d 呢小慈大個女就可以瞓上面云云..... 講左好耐, 俾定晒心理準備 & 合理期望小慈


到小慈開始問我幾時大個女可以瞓上面既時候, 咁岩個日係星期六, 我就係佢面前執野 (原先上格床係用黎放衫, 放尿片... 好多雜物)  攪到小慈等左我好耐問我執完未?  佢近來成日話自己係好幫手, 咩都想幫我, 做咩都關佢事, 於是佢見我咁忙碌咁執呢樣又整個樣, 就問左我好多次可唔可以上黎上格床幫我手!  我抱左佢上去, 佢係咁話呢度好高, 跟住我就將好多小慈岩玩但弟弟有排都未識玩既玩具 (eg 積木, 穿珠, puzzle 等), 全部放晒上上格床既櫃度, 疊到上天花板咁滯, 場面非常壯觀!!  好多玩具平時放埋一邊已經唔記得左, 而家一盒一盒咁一目了然, 自然引到小慈非常恨上去玩!!  如是者係上格床玩左幾晚, 晚晚都玩到唔捨得返落黎~~


上格床一直都俾左一個非常開心愉快既印象俾小慈, 但我最厲害既殺手簡係..... Elmo 被單 :DDD 

成套床單枕袋被被就成功氹到小慈好夢正酣, 好開心呀!  成功喇~~



沒有留言:

張貼留言