2009年11月8日 星期日

勇敢的小慈

今晚決定去新城市食壽司, 順道去埋隔離既玩具反反城買泥膠俾小慈, 應承左佢既野係一定要做, 衰妹已經提左我地一個星期架勒!


一如以往, 星期日既新城市人山人海, 我地羅左飛仔之後就入反反城行下, 咁岩又有泥膠既 promotion counter, 小慈同個泥膠姐姐係咁整泥膠雪糕, 真係好似!  玩到唔捨得走, 差 d  miss 左張壽司飛, 唯有食完先再返去排隊俾錢買泥膠啦!


小慈都算乖, 入左 2 次反反城都冇要求過我地買其他野, 雖然佢見到好多野好得意都有講 "我想要呢個", 但見我地冇咩反應都冇再要求, 摸下玩幾下就算, 最後真係只係買左泥膠就返屋企, 乖女!


查實個情景係咁既 -- 秋秋先行去羅泊車優惠, 我抱住弟弟, 小慈推住 BB 車慢慢跟住爸爸行, 係我衰, 行行下先發覺漏左張會員咭係反反城, 於是我叫小慈返轉頭, 我去收銀處攞返張咭, 轉身已經見到秋秋羅完泊車優惠返黎, 走得!  咪住 ......... 小慈呢??????  依?  明明見到小慈同我一齊掉頭行返去反反城架?!  去左邊呀??  心都離埋係人群中搵, 秋秋又返轉頭沿路搵, 冇喎!!  前後都唔夠 2 分鐘, 去左邊呀?  反反城門口有閘, 小慈冇理由夠力會推到架 BB 車入閘架?!!  唔理, 準備照衝入去搵之際, 見到個姐姐拖住小慈, 位置只係另一行收銀機!!  估計應該係小慈有跟住我行, 但我轉彎轉得快佢睇唔到我就轉左入另一個彎!  


虛驚一場 @.@  不過秋秋既即時反應都係鬧小慈唔拖住媽媽!!  我既 focus point 反而係小慈拖住反反城姐姐!!  我問小慈: 

"係唔係唔見左媽媽呀?"

小慈: "係呀!  頭先見唔到媽媽同埋弟弟攞!"

我: "咁你點呀?"

小慈: "我冇企係度喊呀, 我去搵著制服既姐姐幫我呀!"

我: "你同姐姐講咩呀?"

小慈: "我話俾佢聽唔見左媽媽, 不過佢地好忙要收錢呀!  第 3 個姐姐先拖住我"

我: "小慈你好勇敢呀!  你好叻咁識搵姐姐幫手, 媽媽好欣賞你呀!"

小慈: "頭先我都有少少驚架, 不過我冇喊!"

我: "媽媽好開心呀! 媽媽今日要叫你做 " 勇敢的小慈呀!!! "


我真係好開心因為小慈今日既表現完全係依足我平時教佢既一樣!!  我有同佢講過一本故事書叫 "迷路", 教過佢唔見左媽媽要點做, 亦都有教佢認邊個叫做著制服既職員!  所以我既感受真係好深! 


小慈, 你真係好聰明, 遇事鎮定, 媽媽好驕傲!!!!

沒有留言:

張貼留言